RMF FM najchętniej słuchane wśród osób z wykształceniem wyższym w 2020 roku. Trójka ostro w dół

Najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową wśród osób z wykształceniem wyższym jest RMF FM. Drugie miejsce zajęło Radio ZET, które wyprzedziło Trójkę. Stacja Polskiego Radia odnotowała zdecydowanie największy spadek w zestawieniu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
RMF FM najchętniej słuchane wśród osób z wykształceniem wyższym w 2020 roku. Trójka ostro w dół
fot. polskie radio

Udział RMF FM pod względem słuchania wśród osób z wykształceniem wyższym w 2020 roku wyniósł 26,7 proc. Względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększył się o 1,6 pkt. proc. - wynika z danych Radio Track Kantar Polska, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie jest to największy wzrost w zestawieniu.

Z trzeciego na drugie miejsce awansowało Radio ZET z udziałem na poziomie 11,4 proc., po wzroście o 0,5 pkt. proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sluchalnosc-radia-w-najwiekszych-miastach-rmf-fm-trojka-2020,7170399222064769a ##

Traci Trójka

Na trzecią lokatę spadła Trójka, której udział w rynku zmniejszył się najbardziej w zestawieniu - o 3,5 pkt. proc. do 7,6 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ramowka-trojka-zmiany-lukasz-ciechanski-cztery-strony-dzwieku-piotr-baron-nie-tylko-gitary-znikaja-myslidziecka-357-katarzyna-stoparczyk,7170386890963073a ##

Czołową piątkę uzupełniają: Eska (5,7 proc. udziału; spadek o 0,6 pkt. proc.) i TOK FM (5,6 proc. udziału; + 0,8 pkt. proc.)

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Reporterskie magazyny Polsatu z nową oprawą. "Stawiamy na większą dynamikę"

Reporterskie magazyny Polsatu z nową oprawą. "Stawiamy na większą dynamikę"

Przedświąteczna gorączka to żniwa dla złodziei danych osobowych

Przedświąteczna gorączka to żniwa dla złodziei danych osobowych

W Onecie wywiad z Donaldem Trumpem. Efekt współpracy między redakcjami

W Onecie wywiad z Donaldem Trumpem. Efekt współpracy między redakcjami

Dziennikarz polityczny przechodzi z "Super Expressu" do Kanału Zero

Dziennikarz polityczny przechodzi z "Super Expressu" do Kanału Zero

Ferrero Rocher na dłużej z Artegence

Ferrero Rocher na dłużej z Artegence

Grześki wystartowały z zimową kampanią

Grześki wystartowały z zimową kampanią