RMF FM liderem w IV kwartale. Słuchaczy odzyskują Jedynka i Trójka

W czwartym kwartale ub.r. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogły Jedynka i Trójka, a na czele spadków znalazły się Audytorium 17 i VOX FM - raport Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie od października do grudnia 2022 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 30,2 proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Kantar Polska, opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl. Względem analogicznego okresu rok wcześniej udział stacji wzrósł o 0,4 pkt. proc.

Na drugim miejscu znalazło się Radio ZET z udziałem na poziomie 13,3 proc. (udział tej stacji względem fali październik-grudzień 2021 roku spadł o 0,1 pkt. proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/radio-o-poranku-rmf-fm-tok-fm-trojka-jedynka-oferta-ramowka,7169729092659329a ##

Ostatnią lokatę podium uzupełnia sieć Eska. Jej udział w rynku w czwartym kwartale ub.r. wyniósł 7,2 proc. (w dół o 0,4 pkt. proc.).

Jedynka i Trójka najbardziej do góry

Tuż za podium znalazła się Jedynka, która awansowała z piątej lokaty. Udział stacji wzrósł o 1,2 pkt. proc. do 5,5 proc. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/krajowy-instytut-mediow-polskie-radio-sluchalnosc-pomiar-pasywny-wyniki-sluchalnosci-trojka-jedynka,7169735867369601a ##

Duże odbicie zanotowała także Trójka, której wynik zwiększył się o 0,6 pkt. proc. do 2,3 proc. Stacja awansowała z 12. na 11. pozycję.

A 17 i VOX FM z największymi spadkami

Z czwartego na piąte miejsce spadło Audytorium 17 (w dół o 0,5 pkt. proc. do 4,6 proc. udziału). Sieć zanotowała największy spadek w zestawieniu - ex aequo ze stacją VOX FM, której wynik zmniejszył się do 2,8 proc. (spadek z 7. na 9. lokatę.).

grafika

Dane o rynku radiowym w ostatnim roku.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce