Radio ZET bawi i edukuje na stokach

Radio ZET rozpoczęło cykl weekendowych eventów „Start do nart”. Rozgłośnia kolejny raz organizuje też akcję „Bezpieczna zima z Radiem ZET”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W ramach specjalnych stref stworzonych w kurortach narciarskich w ramach akcji „Start do nart” na gości będą czekać zabawy i konkursy rodzinne, testowanie sprzętu narciarskiego, ćwiczenia rozgrzewające pod okiem instruktorów. Będzie również możliwość sprawdzenia swoich umiejętności w zawodach narciarskich.

Akcję organizuje Eurozet Live, a rozpoczęła się ona w miniony weekend w Czarnej Górze. Kolejne eventy odbędą się w Ski Arena Łysa Góra/Jelenia Góra (30.01-1.02), Ustrzykach Dolnych (6-8.02), Szczyrku (13-15.02), Zakopanem (20-22.02) oraz Białce Tatrzańskiej (27.02-1.03).

Radio ZET będzie też edukować w zakresie bezpieczeństwa na stokach. Tym razem w ramach akcji „Bezpieczna zima z Radiem ZET” instruktorzy będą nagradzać pozytywne zachowania narciarzy, ale też piętnować te stwarzające zagrożenie. Niebezpieczni narciarze otrzymają „czerwone kartki” i zostaną pouczeni. Akcję wspierają GOPR i Policja.

Wzorem poprzednich lat w miasteczkach Radia ZET zlokalizowanych u podnóża stoków będą organizowane gry i zabawy dla najmłodszych i całych rodzin.

„Bezpieczna zima z Radiem ZET” w miniony weekend gościła w Istebnej, a następnie zorganizowana zostanie Brennej (31.01-1.02), Wisły (7-8.02), Ustronia (14-15.02) oraz Szczyrku (21-22.02).

grafika

Z danych Radio Track wynika, że w 2014 roku średni udział Radia ZET w rynku radiowym wyniósł 15,1 proc. (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu