SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Radio ZET Gold reklamuje „zawsze wielkie przeboje!”

Radio ZET Gold ruszyło z nową kampanią reklamową, która realizowana będzie pod hasłem „Zawsze wielkie przeboje!”. Działania obejmą outdoor, prasę i internet.

W kampanii wykorzystywane są trzy slogany nawiązujące do tekstów popularnych polskich przebojów: „Nie zamieniaj serca w twardy głaz, włącz nowe radio!”, „Nie dokazuj miła, włącz nowe radio!” i „Przeżyj to sam, włącz nowe radio!”.

Akcja obejmuje 11 miast: Warszawę, Poznań, Katowice, Kraków, Wrocław, Bielsko-Białą, Kielce, Konin, Łódź, Olsztyn i Toruń. Pojawiły się w nich billboardy i siatki wielkoformatowe oraz reklamy w prasie lokalnej i internecie.

Kreację kampanii przygotowała agencja Open, a media zaplanował i kupił dom mediowy ZenithOptimedia.

Radio ZET Gold nadaje od 1 lipca ub.r. w miejsce Planety FM. Stacja prezentuje muzykę w formacie oldies. Pierwsza kampania reklamowa rozgłośni odbyła się we wrześniu i październiku ub.r. w telewizji i kinach (dowiedz się więcej).

Z danych Radio Track wynika, że Radio ZET Gold w IV kwartale ub.r. wyniósł 1,1 proc. (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Radio ZET Gold reklamuje „zawsze wielkie przeboje!”

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kpina
Nowe radio? Nowe to ono było pół roku temu ponad. Gratulacje Euro zet! Kolejny rewelacyjny pomysł
odpowiedź
User
Mariusz
Kolejne radio dla starych pryków i pracowników budżetówki. Pogratulować kreatywności.
odpowiedź
User
były słuchacz voxFM
Początkowo patrzyłem dość sceptycznie na ten projekt ale teraz jestem miło zaskoczony w miarę bogatą playlistą, doborem newsów itp. Poranny program jest naprawdę w porządku, gościu prowadzący popołudniówkę nieco "trąci" klimatem i infantylizmem znanym z głównej anteny ZETki ale Bogdan Fabiański to już ulga dla uszu. Ogólnie: dobry kierunek!
odpowiedź