SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Radio ZET i Jedynka dużo straciły w Warszawie, Trójka na drugim miejscu

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres październik - grudzień 2012 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Warszawie.

<!-- 0.3306s -->

Na pozycję lidera - z miejsca drugiego - awansowało Radio ZET (pomimo spadku udziału z 14,40 proc. do 12,60 proc.). Na drugie miejsce - z trzeciego - awansowała Trójka (z 9,20 proc. do 10,50 proc.). Z kolei na ostatnią pozycję podium spadła Jedynka (z 14,50 proc. do 10,00 proc.). Z kolei czwarta lokata należała do RMF FM (wzrost z 8,90 proc. do 9,70 proc.).

  październik : grudzień 2011 styczeń 2012 : marzec 2012 kwiecień 2012 : czerwiec 2012 lipiec 2012 : wrzesień 2012 październik : grudzień 2012
Radio ZET 14,4% 13,8% 15,0% 13,8% 12,6%
Trójka - Program 3 Polskiego Radia 9,2% 10,0% 13,2% 9,9% 10,5%
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia 14,5% 11,9% 7,8% 11,5% 10,0%
Radio RMF FM 8,9% 10,1% 8,9% 9,3% 9,7%
Radio ESKA Warszawa 6,5% 9,1% 8,3% 7,0% 7,0%
Radio TOK FM 8,0% 8,4% 7,3% 6,2% 6,1%
Radio VOX FM (Warszawa) 4,6% 4,9% 4,1% 4,9% 5,7%
Radio Eska Rock 3,2% 3,1% 3,3% 5,9% 4,7%
Radio Wawa (Warszawa) 3,4% 2,6% 4,3% 4,1% 4,5%
Radio Maryja 2,5% 3,2% 1,7% 1,8% 4,4%
Radio RMF Classic (Warszawa) 3,0% 3,0% 3,2% 2,8% 3,7%
Radio Złote Przeboje Pogoda 100,1 FM 6,0% 4,0% 5,6% 5,6% 3,2%
AntyRadio 94 FM (Warszawa) 2,8% 3,2% 2,0% 2,5% 2,7%
Radio CHILLI ZET 1,7% 1,6% 2,6% 2,4% 1,6%
Radio RMF MAXXX (Warszawa) 0,5% 1,4% 2,1% 1,8% 1,6%
Radio PiN 2,3% 1,8% 2,5% 2,2% 1,6%
Radio Nostalgia (Warszawa) 0,2% 0,8% 0,2% 0,2% 1,3%
Radio 103,7 Roxy FM 0,1% 0,7% 0,6% 0,7% 1,2%
Radio PLANETA FM (Warszawa) [badane od 12.2008] 1,0% 0,9% 0,9% 0,8% 1,2%
Radio Kolor 103 FM (Warszawa) 2,1% 1,7% 1,5% 1,2% 1,1%
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia 1,6% 0,9% 1,3% 2,0% 1,0%
Radio Plus Warszawa 0,9% 0,3% 0,6% 0,3% 0,8%
Radio Bajka (Warszawa) 0,4% 0,2% 0,3% 0,3% 0,7%
Polskie Radio dla Ciebie - RDC (Warszawa) 0,7% 0,4% 0,7% 0,5% 0,7%
Czwórka – Program 4 Polskiego Radia 0,5% 0,6% 0,2% 0,8% 0,5%
Radio Warszawa 0,5% 0,7% 0,8% 0,5% 0,4%
Akademickie Radio Kampus (Warszawa) 0,2% 0,1% 0,2% 0,4% 0,1%
N= 1269 1270 1271 1259 1266

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Radio ZET i Jedynka dużo straciły w Warszawie, Trójka na drugim miejscu

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Janusz Weiss
Czemu Zet spada coraz niżej ?,co Waszym zdaniem jest efektem regularnego spadku tego radia ? Program ? Prowadzący ? Muzyka?
9 8
odpowiedź
User
Piotr
Zetka stara się być radiem dla wszystkich a staje się radiem dla nikogo. Ci wybredniejsi słuchają Trójki, Tokfm, PiN'u, ci niewybredni bezrefleksyjnie chłoną RMF.
Trzeba sobie wybrać jakąś grupę docelową i konsekwentnie dla niej formatować program. Tak robi Trójka, tak robi PiN, tokfm a nawet Chillizet - i tym stacjom pomalutku, pomalutku rośnie. Tak też robi RMF - i też mają wyniki. Zetka nie potrafi zdecydować dla kogo robi program.
14 8
odpowiedź
User
Erni
Faktycznie Radio Zet gra bardzo różnorodnie i prezentuje dużo kawałków, których nie sposób usłyszeć choćby w RMF. Na pewno poprzednik ma racje w kwestii grupy docelowej. Zet od jakiegoś czasu przeszło na grupę osób w wieku 25+. Kilka lat temu był okres, kiedy różnica w słuchalność RMF i Zet była bardzo nie duża. Jednak wtedy Zetka kierowała swój program do młodszej grupy czyli tej samej co RMF. Gdyby może nie zmieniali grupy, a jedynie wzbogacili playlistę, ta różnica ponownie by się zmniejszyła. A w tej chwili słuchalność Zetki będzie się wahała, jednakże raczej nie przekroczy progu 17% czyli swojej wiernej grupy odbiorców.
10 8
odpowiedź
User
yogidługonogi
Zauważyłem, że w ostatnim okresie skokowo wzrosła słuchalność Radia Maryja w Warszawie. Najwyraźniej w ostatnich miesiącach urodziło się tu nadzwyczaj dużo staruszków i niewykształconych mieszkańców małych miejscowości. Bo jak inaczej to wytłumaczyć?
14 10
odpowiedź
User
jac
Radio ZET nie ma pomysłu. W tym cała rzecz. Jak mogą mieć wyniki, skoro co chwila zmieniają logo, hasła, prowadzących, ramówkę... Słuchacze nie lubią zmian. RMF jest konsekwentne i wprowadza raczej kosmetyczne zmiany.
11 8
odpowiedź