RadioMaryja.pl, Deon.pl Gloria.tv mocno w górę, strona Świadków Jehowy przyciąga najbardziej (TOP10 serwisów o religii)

Wśród serwisów o tematyce religijnej zdecydowanie największy zasięg ma Deon.pl, natomiast najwięcej odsłon i najdłuższy czas korzystania przez internautów osiąga JW.org skupiających Świadków Jehowy. W skali roku duże wzrosty zanotowały RadioMaryja.pl, Deon.pl Gloria.tv, a znaczące spadki - Opoka.org.pl, Aleteia.org i Niedziela.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Według statystyk z badania Gemius/PBI w sierpniu br. Deon.pl odwiedziło 1,12 mln użytkowników, co zapewniło stronie 4,17 proc. zasięgu w polskim internecie. Wykonali oni 6,14 mln odsłon, a każdy korzystał z niej średnio przez 6 minut i 6 sekund.

Kolejne dwa miejsca w kategorii Religia badania Gemius/PBI zajęły serwisy mediów pozainterenetowych: tygodnika „Gość Niedzielny” (602,7 tys. użytkowników i 12,3 mln odsłon) oraz Radia Maryja (372,5 tys. użytkowników i 890,2 tys. odsłon). W zestawieniu jest też witryna tygodnika „Niedziela”, która miała 159,3 tys. odwiedzających i 494,5 tys. odsłon.

Najwięcej odsłon i zdecydowanie najdłuższy przeciętny czas korzystania osiągnął natomiast serwis JW.org skierowany do Świadków Jehowy. 370,1 tys. internautów wykonało w nim 13,37 mln odsłon i spędziło średnio po 32 minuty i 54 sekundy.

Z pozostałych witryn poziom 5 minut przeciętnego czasu korzystania przez użytkownika przekroczyły jedynie Aleteia.org (6 minut i 42 sekundy), Deon.pl (6 minut i 6 sekund) oraz Gosc.pl (5 minut i 54 sekundy).

grafika

Tylko na komputerach Deon.pl miał 459,8 tys. użytkowników, 1,93 mln odsłon oraz 5 minut i 17 sekund średniego czasu korzystania przez odwiedzającego, a Gosc.pl - 319 tys. użytkowników, 5,99 mln odsłon oraz 5 minut i 32 sekundy średniego czasu korzystania.

Z kolei na JW.org 172,6 tys. internautów wykonało 8,06 mln odsłon oraz spędziło przeciętnie 49 minut i 32 sekundy.

grafika

Na smartfonach i tabletach Deon.pl odwiedziło 691,7 tys. internautów, wykonując 4,21 mln odsłon oraz spędzając średnio po 6 minut i 24 sekundy.

Natomiast Gosc.pl zanotował 294,5 tys. użytkowników, 6,31 mln odsłon oraz 6 minut i 5 sekund przeciętnego czasu korzystania, a JW.org - 198,4 tys. użytkowników, 5,31 mln odsłon oraz 18 minut i 18 sekund średniego czasu korzystania.

Na Opoka.org.pl odwiedzający spędził przeciętnie 14 minut i 30 sekund.

grafika

W skali roku Deon.pl zyskał 0,75 pkt proc. zasięgu i 443,4 tys. odsłon (to odpowiednio 21,9 i 7,8 proc. w górę), natomiast średni czas korzystania ze strony zmalał o 64 sekundy (czyli 14,9 proc.). Natomiast Gosc.pl przy spadku zasięgu o 0,21 pkt proc. (a więc 8,6 proc.) osiągnął wzrosty liczby odsłon o 7,36 mln odsłon (149 proc.) i 22 sekundy przeciętnego czasu spędzonego przez internautę (6,6 proc.).

RadioMaryja.pl zyskało 0,42 pkt proc. zasięgu, 406,8 tys. odsłon oraz 59 sekund średniego czasu korzystania (to odpowiednio 43,7, 84,1 i 295 proc. w górę), Stacja7.pl - 0,31 pkt proc. zasięgu i 99,5 tys. odsłon (41,9 i 21,7 proc.), a Gloria.tv - 0,47 pkt proc. zasięgu i 134,1 tys. odsłon (151,6 i 88,9 proc.).

Z kolei JW.org zanotował spadki o 0,23 pkt proc. zasięgu, 8,26 mln odsłon oraz 9 minut i 12 sekund przeciętnego czasu korzystania (to 14,4, 38,2 i 21,8 proc. w dół). Opoka.org.pl straciła 0,87 pkt proc. zasięgu i 403,9 tys. odsłon (41,6 i 17,5 proc.), Aleteia.org - 0,64 pkt proc. zasięgu i 592,5 tys. odsłon (35,2 i 29,6 proc.), a Niedziela.pl - 0,45 pkt proc. zasięgu i 247,6 tys. odsłon (43,3 i 33,4 proc.). Każdy z tych trzech serwisów osiągnął przy tym duży wzrost średniego czasu korzystania przez odwiedzającego.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?