SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Radiowa "Jedynka" ostro w dół, RMF liderem

Radio Track: pozycję lidera umacnia RMF FM - rekord "Trójki", TOK FM i grupy TIME - olbrzymi spadek "Jedynki" i radia Bis.

Najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company (luty-kwiecień 2007) pokazuje, że 2007 rok należy do radia RMF FM.

Udział radia RMF FM w rynku słuchalności wyniósł w ostatnim badaniu 22,6 proc. co w stosunku do analogicznego okresu rok temu oznacza wzrost o 1 punkt proc. Na drugim miejscu plasuje się Radio Zet  z 19,2 proc. udziałem w rynku (poprzednio 19,0 proc.).

Na podium znalazła się jeszcze "Jedynka" z wynikiem 12,3 proc. (spadek aż o 2 punkty proc.) - to najgorszy wynik w historii flagowej stacji Polskiego Radia.

Na czwartym miejscu uplasowała się "Trójka" - 6,6 proc. (wzrost o 0,4 punktu procentowego). Na przeciwnym biegunie inna stacja Polskiego Radia - Biska, która straciła ponad połowę słuchaczy.

SMG/KRC Słuchalność stacji i grup radiowych luty-kwiecień 2007 Słuchalność stacji i grup radiowych luty-kwiecień 2006
Wirtualnemedia.pl Udział w rynku Zasięg dzienny Udział w rynku Zasięg dzienny
Stacje ogólnopolskie
Radio RMF FM 22,60% 27,50% 21,60% 27,20%
Radio Zet 19,20% 24,30% 19,00% 24,10%
Jedynka 12,30% 13,70% 14,30% 15,80%
Trójka 6,60% 7,30% 6,20% 7,30%
Radio Maryja 2,10% 3,10% 2,40% 3,90%
Dwójka 0,70% 1,30% 0,80% 1,20%
Bis Polskie Radio 0,30% 0,70% 0,80% 1,00%
Stacje ponadregionalne
Radio TOK FM 1,00% 1,30% 0,80% 1,10%
Radio Wawa 0,90% 1,30% 0,80% 1,40%
Radiostacja 0,80% 1,80% 0,60% 1,30%
Grupy radiowe
Grupa TIME [46] 9,10% 12,20% 7,9% (43) 10,70%
Audytorium [17] 4,90% 7,20% 5,00% 7,70%
Grupa Agora [28] 3,90% 5,30% 4,60% 6,10%
Grupa Ad.Point-11 1,80% 2,50% 1,60% 2,60%
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, luty-kwiecień 2007, ogół badanych, wiek: 15-75, próba: 23036. Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych, luty-kwiecień, próba: 22 976

Porównując dane "miesiąc do miesiąca" najwięcej straciła "Jedynka".

 

Słuchalność stacji radiowych – Udział w rynku
  styczeń-marzec 2007 Luty-kwiecień 2007
Stacje ogólnopolskie
Radio RMF FM 22,40% 22,60%
Radio Zet 19,20% 19,20%
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia 12,90% 12,30%
Trójka - Program 3 Polskiego Radia 6,60% 6,60%
Radio Maryja 2,20% 2,10%
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia 0,70% 0,70%
Bis Polskie Radio 0,30% 0,30%
Stacje ponadregionalne
Radio TOK FM 1,00% 1,00%
Radiostacja 0,90% 0,80%
Radio Wawa 0,80% 0,90%
Grupy radiowe
Grupa TIME [46] 8,80% 9,10%
Audytorium [17] 5,10% 4,90%
Grupa AGORA [28] 3,80% 3,90%
Grupa AD.POINT [11] 1,80% 1,80%
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych, listopad 2006 - styczeń 2007; próba: 23 040.

Podobne informacje:

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Radiowa "Jedynka" ostro w dół, RMF liderem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl