RadioZET.pl mocno w górę, najbardziej przyciągają serwisy Antyradia i TOK FM (TOP10)

Wśród serwisów stacji i nadawców radiowych zdecydowanym liderem w liczbie odwiedzających i odsłon jest RadioZET.pl, który w skali roku osiągnął duży wzrost. Natomiast najwięcej czasu internauci spędzają w witrynach Antyradia i TOK FM, natomiast spadek zasięgu zanotowało PolskieRadio.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

RadioZET.pl w styczniu br. odwiedziło 9,42 mln użytkowników, czyli 33,57 proc. wszystkich polskich internautów. Wykonali na stronie 76,84 mln odsłon, a każdy spędził średnio 17 minut i 38 sekund - pokazują wyniki badania Gemius/PBI opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Serwis zdecydowanie prowadzi wśród witryn radiowych po względem liczby odwiedzających i odsłon. Zajmujące drugą pozycję RMF24.pl zanotowało prawie dwa razy mniej użytkowników (4,99 mln) oraz trzy razy mniej odsłon (24,15 mln).

Na Eska.pl (Grupa ZPR Media) 4,29 mln internautów wykonało 18,77 mln odsłon oraz spędziło średnio po 2 minuty i 24 sekund, a na RMF.FM (Grupa RMF) 2,86 mln odwiedzających wygenerowało 12,01 mln odsłon i spędziło przeciętnie 3 minuty i 21 sekund.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jedynka-pierwszy-raz-ponizej-5-proc-udzialu-w-sluchalnosci-a17-radio-maryja-i-radio-pogoda-tez-traca-w-gore-antyradio,7170755341530753a ##

Dalej w zestawieniu są dwie witryny Eurozetu: ChilliZET.pl z 2,49 mln użytkowników, 8,21 mln odsłon oraz 9 minut i 41 sekund średniego czasu korzystania przez internautę oraz Antyradio.pl z 2,01 mln użytkowników, 8,21 mln odsłon oraz 43 minuty i 54 sekundy średniego czasu korzystania.

Po kilkadziesiąt minut internauci spędzili też na TOKFM.pl (Agora) - 1,43 mln odwiedzających wygenerowało tam 4,8 mln odsłon oraz korzystało przeciętnie przez 31 minut i 3 sekundy.

PolskieRadio.pl przy 1,35 mln użytkowników miało 10,25 mln odsłon oraz 8 minut i 21 sekund średniego czasu korzystania, a RMFmaxxx.pl (Grupa RMF) zanotowało 1,19 mln odwiedzających, 4,56 mln odsłon oraz minutę i 56 sekund przeciętnego czasu korzystania.

Natomiast na stronie Radia Maryja 380,7 mln internautów wykonało 680,5 tys. odsłon oraz spędziło średnio po 40 sekund.

grafika

W porównaniu ze styczniem ub.r. zdecydowanie największy wzrost zasięgu zanotowało RadioZET.pl - 15,03 pkt proc., czyli 81,1 proc. Jednocześnie serwis zyskał 32,67 mln odsłon (74 proc.) oraz stracił 15 minut i 18 sekund średniego czasu korzystania (46,5 proc.).

Na RMF24.pl przy wzroście zasięgu o 3,22 pkt proc. (22,1 proc.) i 283,8 tys. odsłon (1,2 proc.) przeciętny czas spędzony przez internautę zmalał o minutę i 22 sekundy (22,5 proc.). RMF.FM zyskało 1,84 pkt proc. zasięgu (22 proc.) i 3,38 mln odsłon (39,1 proc.), a ChilliZET.pl - 1,62 pkt proc. zasięgu (22,3 proc.) i 1,9 mln odsłon (30,1 proc.). Jednocześnie w pierwszym serwisie średni czas korzystania skrócił się o 39 sekund (16,2 proc.), a w drugim - o 4 minuty i 48 sekund (33,1 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/najpopularniejsze-serwisy-internetowe-i-aplikacje-mobilne-w-styczen-2020-roku-wyniki-badanie-gemius-pbi,7170754243180673a ##

Antyradio.pl straciło 0,79 pkt proc. zasięgu (9,9 proc.), 1,56 mln odsłon (16 proc.), zyskując 4 minuty i 19 sekund przeciętnego czasu korzystania (10,9 proc.). W przypadku Eska.pl zasięg zmalał o 2,51 pkt proc. (14,1 proc.), liczba odsłon zwiększyła się o 618,3 tys. (3,4 proc.), a średni czas spędzony przez internautę skrócił się o minutę i 44 sekundy (43,7 proc.).

PolskieRadio.pl straciło 2,21 pkt proc. zasięgu (31,5 proc.), natomiast liczba odsłon wzrosła o 741,4 tys. (7,8 proc.), a przeciętny czas korzystania o 2 minuty i 44 sekundy (48,7, proc.). Natomiast na TOKFM.pl średni czasu korzystania wydłużył się aż czternastokrotnie - z 2 minut i 10 sekund do 31 minut i 3 sekund. Jednocześnie zasięg serwisu zmalał o 0,35 pkt proc. (6,4 proc.),a liczba odsłon zwiększyła się o 87,5 tys. (1,9 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"