SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Radom z nowym logo i strategią „Siła w precyzji”

Władze Radomia zaprezentowały nowe logo tego miasta i strategię jego komunikacji opartą na haśle „Siła w precyzji”. Przygotowała je agencja Demo Effective Launching.

Radom z nowym logo i strategią „Siła w precyzji”

Przygotowana przez Demo Effective Launching strategia komunikacyjna Radomia opiera się na historii i profilu gospodarczym tego miasta związanymi z techniką precyzyjną. Firma zaproponowała Radomiowi budowanie wizerunku miasta o charakterze przemysłowym, ośrodka edukacyjnego o profilu technicznym oraz społeczności ludzi przedsiębiorczych. Wedle tej strategii Radom ma być miastem atrakcyjnym gospodarczo, kulturalnie, edukacyjnie i turystycznie, w którym panuje zdrowe podejście do pracy i życia.

Radom - Siła precyzji

W oparciu o te założenia Demo Effective Launching przygotowała nową identyfikację wizualną miasta, której najważniejszym elementem jest logotyp z claimem „Siła w precyzji”. Jednocześnie dokument z opracowaną przez siebie strategią marki Radom agencja przekazała władzom miasta, które zaplanują oparte na niej działania komunikacyjne.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Radom z nowym logo i strategią „Siła w precyzji”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Radmianin
O w Radomiu powstała nowa agencja public relations! Może to pozwoli wypromować miasto, które moim zdaniem od jakiegoś czasu wymiera
odpowiedź
User
Arte Ference PR & CO
Bzdura, od 11 lat tworzę logotypy dla znaczących światowych koncernów. I pierwszy raz się spotykam z czymś takim, że znak graficzny w ogóle nie oddaje tego co dzieje się w tym mieście.
1. W Radomiu nie ma przewodniego przemysłu, który opierałby się na precyzji
2. Jeśli nie ma precyzji to nie ma siły które z niej wynika
3. Odkąd to kolory orange, sky blue oznacząjom precyzję, czy wogóle miasto.
4. Litera R w logotypie nawiązuje tu raczej to bierzni sprinterskiej.
5. Zastosowane czcionki nie mają nic z precyzji, zaokrąglone końcówki świadczą o lekkomyślności samego hasła, o braku powagi
6. Jeśli piszemy o precyzji to pokażmy ją.

Pozdrawiam
A nowym raczkującym PRowcom przekazać, iż Logotyp to grafika+psychologia+stan faktyczny. Inaczej taki znak staje się źródłem dowcipów i drwin. Czego nikomu nie życzymy

Arte Ference PR & CO
odpowiedź