SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Radosław Kotarski reklamuje Konto 360° w Banku Millennium (wideo)

Bank Millennium rozpoczął kampanię reklamową Konta 360°, której bohaterem jest youtuber i prezenter telewizyjny Radosław Kotarski. Akcję przygotowały firmy Change Integrated, Isobar Poland i Initiative Media.

Radosław Kotarski Article

Radosław Kotarski został ambasadorem reklamowym Banku Millennium z początkiem września, przy czym pierwsza odsłona kampanii miała charakter wizerunkowy (więcej na ten temat). Obecnie rusza pierwsza kampania produktowa, promująca Konto 360°.

W reklamach Kotarski podkreśla, że nazwa Konto 360° odzwierciedla kompletność tego rachunku. Kampania informuje, że posiadacz takiego konta (o ile w ciągu miesiąca wpływa na nie minimum tysiąc złotych i wykonywana jest co najmniej jedna płatność kartą) nie płaci nic za prowadzenie konta i kartę do niego, wypłacanie gotówki ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą ani za zlecenia stałe, polecenie zapłaty i przelewy krajowe w złotych, a także przelewy na adres email i nr telefonu komórkowego.

Akcja reklamowa jest prowadzona od 13 września w telewizji, prasie, internecie (gdzie oprócz spotu emitowane będą kolejne odcinki cyklu Millematy, w którym Radosław Kotarski opowiada różnego rodzaju ciekawostki, przede wszystkim z zakresu finansów) oraz na outdoorze.

Kreację kampanii przygotowała agencja Change Integrated, za działania w internecie odpowiada agencja Isobar Poland, a za zakup mediów - dom mediowy Initiative Media.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Radosław Kotarski reklamuje Konto 360° w Banku Millennium (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
Super konto! Tak nr 6-8 po wszystkich całkowicie darmowych np. sync czy mbank ;-)
8 9
odpowiedź
User
Vivid
Nie sa zle te reklamy na tle konkurencji
9 8
odpowiedź
User
mali
Gdyby nie ten news, nie poznałbym człowieka. Idea fajna, komunikat sprzedażowy zerowy. Pomyłka.
8 9
odpowiedź
User
replikant
Ta reklama, swoją głupotą przerosła inne. Dlaczego małolat ten tak się mądrzy, skoro nie wyschła Mu kaszka spod brody? Ludzie widzą, jaki bank Im jest najbardziej potrzebny. DLACZEGO WIĘC OBRÓT MOTOCYKLEM O 360 STOPNI, SKORO LEPSZY JEST OBRÓT I SKRĘT SKOCZKA, SKACZĄCEGO DO BASENU? CZY POTENCJALNY KLIENT, ZANIM DOSTANIE DOSTĘP DO KONTA MUSI WYKONAĆ JAKĄŚ AKROBACJĘ? GŁUPOTA GONI GŁUPOTĘ! PRZECIEŻ LUDZIE NIE SĄ DEBILAMI PANIE K!!!!
8 8
odpowiedź