SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Radosław Kotarski reklamuje Konto 360° w Banku Millennium (wideo)

Bank Millennium rozpoczął kampanię reklamową Konta 360°, której bohaterem jest youtuber i prezenter telewizyjny Radosław Kotarski. Akcję przygotowały firmy Change Integrated, Isobar Poland i Initiative Media.

Radosław Kotarski Radosław Kotarski

Radosław Kotarski został ambasadorem reklamowym Banku Millennium z początkiem września, przy czym pierwsza odsłona kampanii miała charakter wizerunkowy (więcej na ten temat). Obecnie rusza pierwsza kampania produktowa, promująca Konto 360°.

W reklamach Kotarski podkreśla, że nazwa Konto 360° odzwierciedla kompletność tego rachunku. Kampania informuje, że posiadacz takiego konta (o ile w ciągu miesiąca wpływa na nie minimum tysiąc złotych i wykonywana jest co najmniej jedna płatność kartą) nie płaci nic za prowadzenie konta i kartę do niego, wypłacanie gotówki ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą ani za zlecenia stałe, polecenie zapłaty i przelewy krajowe w złotych, a także przelewy na adres email i nr telefonu komórkowego.

Akcja reklamowa jest prowadzona od 13 września w telewizji, prasie, internecie (gdzie oprócz spotu emitowane będą kolejne odcinki cyklu Millematy, w którym Radosław Kotarski opowiada różnego rodzaju ciekawostki, przede wszystkim z zakresu finansów) oraz na outdoorze.

Kreację kampanii przygotowała agencja Change Integrated, za działania w internecie odpowiada agencja Isobar Poland, a za zakup mediów - dom mediowy Initiative Media.

Dołącz do dyskusji: Radosław Kotarski reklamuje Konto 360° w Banku Millennium (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
Super konto! Tak nr 6-8 po wszystkich całkowicie darmowych np. sync czy mbank ;-)
0 0
odpowiedź
User
Vivid
Nie sa zle te reklamy na tle konkurencji
0 0
odpowiedź
User
mali
Gdyby nie ten news, nie poznałbym człowieka. Idea fajna, komunikat sprzedażowy zerowy. Pomyłka.
0 0
odpowiedź