SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rady dziadka dla wnuczka w reklamach Nest Banku (wideo)

W piątek 4 listopada startuje kampania reklamowa Nest Banku, nowej marki na polskim rynku bankowości detalicznej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Za jej realizację odpowiadają agencje Dragon Rouge, Unlimited, MEC i Futurama.

Article

Startująca kampania wspiera rynkowy debiut Nest Banku. To nowa marka, która zastąpiła w październiku FM Bank PBP, działający wcześniej pod markami Bank Smart i BIZ Bank.

Nest Bank ma skupiać się przede wszystkim na obsłudze klientów detalicznych i mikroprzedsiębiorstw. Swój wizerunek zamierza budować na takich wartościach, jak bezpieczeństwo, opiekuńczość, zaradność. Szefem marketingu Nest Banku jest Maciej Pichlak, wcześniej przez wiele lat związany z branżą FMCG.

W ramach kampanii emitowane będą dwa 30-sekundowe spoty. Ich bohaterami są dziadek, który mówi swoim kilkuletnim wnukom m.in. o szacunku do pieniądza.

 

Spoty będą pokazywane w wybranych stacjach telewizyjnych oraz w internecie. Więcej szczegółów na temat kampanii nie udało nam się ustalić.

Za kreację reklam odpowiada agencja Unlimited, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC, działania public relations prowadzi zaś agencja Futurama.

 

Na starcie Nest Bank będzie miał 53 placówki własne i 40 franczyzowych. Liczba tych drugich ma wzrosnąć do ponad 300 i będą powstawać głównie w miastach powiatowych. Wyglądem mają przypominać bardziej kawiarnie niż oddziały bankowe.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Rady dziadka dla wnuczka w reklamach Nest Banku (wideo)

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
snyra
a Neobank też jest
9 8
odpowiedź
User
Tomasz
Klip z dziadkiem nakręcony na Starym Rynku w Bielsku-Białej :) !!!
15 8
odpowiedź
User
q3
Bielsko-Biała :)
11 8
odpowiedź
User
ewka
za każdym razem kiedy widzę reklamę Nest banku i słyszę słowa padające z ust małego chłopca: "dziadku po co człowiekowi siostra...." trafia mnie przysłowiowy szlak. Chłopak jest człowiekiem, a siostra to juz nie? Czyżby o taki właśnie sens chodziło autorowi. Może pytanie powinno brzmieć inaczej, np. po co mi siostra? lub po co bratu siostra? Jestem zdegustowana takim seksistowskim zwrotem, na który nikt nie zareagował, aby taką reklamę usunąć. No cóż, chyba żyję w kraju gdzie mieszkają ludzie i siostry( człowiek i siostra )- dwa gatunki.
Pozdrawiam żonę, córkę, matkę i inne przedstawicielki płci żeńskiej autora tej reklamy. Może dla odmiany powinna pojawić się wersja : " dziadku po co człowiekowi brat?
12 11
odpowiedź
User
zx
reklama koszmarna - i nikt nie zauwazył, ze jest seksistowska - pewnie samce ja robiły biorac duza kase , zeby wydac na baby - wstyd - pytamy dzis po co człowiekowi męzczyzna
11 10
odpowiedź