Tragedia na drodze w Warszawie. Stowarzyszenie przeprasza firmę InPost

Stowarzyszenie Miasto Jest Nasze opublikowało przeprosiny wobec firmy InPost, po tym jak bezpodstawnie sugerowało, że to kurier tej firmy na początku stycznia br. potrącił śmiertelnie 14-latka.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Tragedia na drodze w Warszawie. Stowarzyszenie przeprasza firmę InPost
Rafał Brzoska, założyciel i szef InPostu (fot. materiały prasowe)

Rafał Brzoska zapewnił, że sprawca nie pracował w tej firmie. Takie sugestie pojawiały się bowiem w internecie. 

Miasto Jest Nasze przeprasza firmę Brzoski

W środę Brzoska poinformował o przeprosinach, jakie opublikował na tym tle Zarząd Stowarzyszenia Miasto Jest Nasze. - Stowarzyszenie Miasto Jest Nasze przeprasza spółkę InPost sp. z o.o. za naruszenie jej renomy oraz dobrego imienia jej pracowników w związku z publicznym rozpowszechnianiem nieprawdziwych informacji, jakoby kurier, będący sprawą śmiertelnego wypadku, który miał miejsce 3 stycznia 2025 r. w Warszawie, świadczył usługi na rzecz InPost sp. z o.o - czytamy.

- Wskazane informacje i zarzuty nie znajdują jakiegokolwiek oparcia w faktach, a powołane przez nas źródła medialne nie istniały. Taka wypowiedź niesłusznie postawiła spółkę InPost sp. z o.o. w złym świetle i mogła negatywnie wpłynąć na zaufanie do niej jako podmiotu świadczącego usługi na rynku logistyki - dodano. 

Rafał Brzoska skomentował to na portalu X: „Tak kończy się rozsiewanie fake newsów i pomawianie innych - nikt nie jest bezkarny!” Dodał, że przyjął przeprosiny.

Jak informowała ostatnio „Gazeta Wyborcza”, Andrzej K. był od 2011 roku skazany dziewięciokrotnie, w tym m.in. za posiadanie narkotyków i znęcanie się nad rodziną. Nie trafił jednak do więźnia, bo sędziowie byli wobec niego wyjątkowo łagodni. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy program Kanału Zero. Mazurek: nie chcemy być partią polityczną

Nowy program Kanału Zero. Mazurek: nie chcemy być partią polityczną

Meta dostosuje reklamy do wymogów unijnych. Mniej personalizacji

Meta dostosuje reklamy do wymogów unijnych. Mniej personalizacji

Były dyrektor TVP Sport pozwał Szymona Jadczaka. Znamy szczegóły

Były dyrektor TVP Sport pozwał Szymona Jadczaka. Znamy szczegóły

LinkedIn wprowadza nowe formaty reklam

LinkedIn wprowadza nowe formaty reklam

Drugi sezon "Profilerki" z mniejszą widownią

Drugi sezon "Profilerki" z mniejszą widownią

Były szef sportu w "Rzeczpospolitej" dołączył do związku sportowego

Były szef sportu w "Rzeczpospolitej" dołączył do związku sportowego