Rafał Jagodziński, Karolina Harz, Marta Garbolińska i Jakub Zientek w Brainshake

Rafał Jagodziński i Karolina Harz dołączyli do działu kreacji Brainshake, a zespół client service agencji zasilili Marta Garbolińska i Jakub Zientek.

km
km
Udostępnij artykuł:

Rafał Jagodziński z rynkiem reklamy związany jest od 6 lat. Najpierw pracował w agencji reklamowej MI Polska, a następnie jako copywriter w VA Very Advertising, Swiift, IQ Marketing oraz Ogilvy Action.

Karolina Harz związana była wcześniej z agencjami Vision&People oraz Communication Unlimited. Dodatkowo budowała doświadczenie graphic designera, art directora oraz fotografa z pozycji freelancera. W Brainshake pracuje na stanowisku junior art directora.

Marta Garbolińska pracowała dotychczas w agencjach BTL Point Group oraz Tailor&Baker. W Brainshake objęła stanowisko account executive.

Jakub Zientek pracował wcześniej w biurze reklamy TVN na stanowisku specjalisty ds. sprzedaży. Odpowiedzialny był za kanały TVN Warszawa oraz nSport w zakresie sprzedaży sportowej, sponsoringu i akcji specjalnych.

grafika

od lewej Zientek, Harz, Jagodziński,Garbolińska

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych