SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rafał Karski: z Media Impact Polska do Shortlist Consulting

Rafał Karski, poprzednio dyrektor operacyjny i członek zarządu firmy Media Impact Polska (należącej do Grupy Onet-RAS Polska) dołączył jako partner do firmy doradczej Shortlist Consulting, którą założyła i prowadzi Marta Macke.

Rafał Karski i Marta MackeRafał Karski i Marta Macke

- Cieszę się na wspólną pracę z Martą, a szczególnie z możliwości współuczestniczenia w dalszym rozwoju Shortlist. Zawsze pasjonowało mnie budowanie nowych przedsięwzięć, poznawanie nowych branż i pionierskie projekty - komentuje Rafał Karski. - Shortlist jest niewątpliwie pierwszą firmą, której udało się w Polsce rozwinąć dość niszową, ale bardzo potrzebną kompetencję doradztwa i edukacji w budowaniu relacji i wyborze partnerów strategicznych z branży komunikacji marketingowej. Nasze wzajemnie uzupełniające się kompetencje i doświadczenia stanowią unikalną wartość na rynku, dzięki nim możemy oferować klientom rozwiązania oferujące perspektywę dwóch stron tj. klient - agencja – dodaje.

Poprzednio Rafał Karski był dyrektorem operacyjnym i członkiem zarządu w Media Impact Polska, wspólnym biurze reklamy podmiotów z Grupy Onet-RAS Polska. Dołączył do niego wiosną 2014 roku, a odszedł w lipcu br.

Wcześniej był m.in. kolejno dyrektorem marketingu oraz dyrektorem sprzedaży i marketingu (kierował też biurem obsługi klienta) w Liberty Direct (w latach 2007-2013), szefem marketingu w firmach Opoczno i Żywiec Zdrój oraz pracował w Procter & Gamble. Z branżą marketingową jest związany od 23 lat. Ukończył studia na Politechnice Warszawskiej i MBA na INSEAD we Francji i Singapurze.

Shortlist Consulting działa od prawie pięciu lat, założyła i zarządza nią Marta Macke, wcześniej przez wiele lat związana z Grupą DDB. Firma zajmuje się kompleksowym wsparciem w tworzeniu relacji między klientem i agencją oraz prowadzeniem procesów przetargowych na wybór agencji komunikacji marketingowej. Oferuje również szkolenia oraz organizuje eventy, konferencje i spotkania eksperckie.

- Shortlist ma już spory dorobek i silną pozycję jako ekspert w prowadzeniu przetargów, budowaniu relacji oraz edukacji w tym zakresie. Udało się to osiągnąć zarówno dzięki licznym projektom doradczym, ale również poprzez szkolenia i konferencje biznesowe. Cieszę się, że osoba z tak wielkim doświadczeniem jak Rafał zdecydowała się włączyć w strategiczny rozwój firmy. Wiem, że kompetencje marketingowe jak i operacyjne Rafała oraz jego ogromna kreatywność biznesowa pchną nas jeszcze dalej i pozwolą Shortlist rozwijać się i realizować nasze plany - komentuje Marta Macke.

Dołącz do dyskusji: Rafał Karski: z Media Impact Polska do Shortlist Consulting

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
byly MIP
nie odszedł tylko go wywalili. po prostu wreszcie czas na " gore", ktora od lat nie umie poradzić sobie z połączeniem spółek. dobrych ludzi już tam nie ma wiec ktoś się zorientował aby zacząć sięgać do góry..która jest powodem tak zlej kondycji firmy
odpowiedź
User
Tez były MIP
Mialem okazje wspolpracowac z Rafałem, to bardzo doświadczony manager o wysokiej etyce biznesowej i skuteczności. Powodzenia w nowej roli Rafał!

Nie bierz do siebie komentarzy sfrustrowany ch ludzi. W MIP wiele się poprawiło dzieki Tobie, nie jest to tylko moje zdanie ale zdecydowanej większości pracowników byłych i obecnych.
odpowiedź
User
Były pracownik
A ja Rafała bardzo cenię jako szefa. Błędów kilka popełnił ale nie myli się tylko ten co nic nie robi. W Media drzemie ogromny potencjał dzięki świetnym tytułom ale błędem jest system motywacyjny. Wszystkie zmiany rzeczywiście spowodowały że wielu topowych handlowcy odeszli.
odpowiedź