Rafał Karski: z Media Impact Polska do Shortlist Consulting

Rafał Karski, poprzednio dyrektor operacyjny i członek zarządu firmy Media Impact Polska (należącej do Grupy Onet-RAS Polska) dołączył jako partner do firmy doradczej Shortlist Consulting, którą założyła i prowadzi Marta Macke.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Rafał Karski: z Media Impact Polska do Shortlist Consulting
Rafał Karski i Marta Macke

- Cieszę się na wspólną pracę z Martą, a szczególnie z możliwości współuczestniczenia w dalszym rozwoju Shortlist. Zawsze pasjonowało mnie budowanie nowych przedsięwzięć, poznawanie nowych branż i pionierskie projekty - komentuje Rafał Karski. - Shortlist jest niewątpliwie pierwszą firmą, której udało się w Polsce rozwinąć dość niszową, ale bardzo potrzebną kompetencję doradztwa i edukacji w budowaniu relacji i wyborze partnerów strategicznych z branży komunikacji marketingowej. Nasze wzajemnie uzupełniające się kompetencje i doświadczenia stanowią unikalną wartość na rynku, dzięki nim możemy oferować klientom rozwiązania oferujące perspektywę dwóch stron tj. klient - agencja – dodaje.

Poprzednio Rafał Karski był dyrektorem operacyjnym i członkiem zarządu w Media Impact Polska, wspólnym biurze reklamy podmiotów z Grupy Onet-RAS Polska. Dołączył do niego wiosną 2014 roku, a odszedł w lipcu br.

Wcześniej był m.in. kolejno dyrektorem marketingu oraz dyrektorem sprzedaży i marketingu (kierował też biurem obsługi klienta) w Liberty Direct (w latach 2007-2013), szefem marketingu w firmach Opoczno i Żywiec Zdrój oraz pracował w Procter & Gamble. Z branżą marketingową jest związany od 23 lat. Ukończył studia na Politechnice Warszawskiej i MBA na INSEAD we Francji i Singapurze.

Shortlist Consulting działa od prawie pięciu lat, założyła i zarządza nią Marta Macke, wcześniej przez wiele lat związana z Grupą DDB. Firma zajmuje się kompleksowym wsparciem w tworzeniu relacji między klientem i agencją oraz prowadzeniem procesów przetargowych na wybór agencji komunikacji marketingowej. Oferuje również szkolenia oraz organizuje eventy, konferencje i spotkania eksperckie.

- Shortlist ma już spory dorobek i silną pozycję jako ekspert w prowadzeniu przetargów, budowaniu relacji oraz edukacji w tym zakresie. Udało się to osiągnąć zarówno dzięki licznym projektom doradczym, ale również poprzez szkolenia i konferencje biznesowe. Cieszę się, że osoba z tak wielkim doświadczeniem jak Rafał zdecydowała się włączyć w strategiczny rozwój firmy. Wiem, że kompetencje marketingowe jak i operacyjne Rafała oraz jego ogromna kreatywność biznesowa pchną nas jeszcze dalej i pozwolą Shortlist rozwijać się i realizować nasze plany - komentuje Marta Macke.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu