SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rafał Kochański za Agnieszkę Cybulską na czele marketingu Agito.pl

Rafał Kochański został nowym dyrektorem marketingu sklepu internetowego Agito.pl. Zastąpił Agnieszkę Cybulską, która po ponad trzech latach pracy rozstała się z firmą.

Article

Rafał Kochański jako dyrektor marketingu odpowiada za kompleksowe przygotowanie, wdrożenie i prowadzenie strategii komunikacji firmy w Polsce. Do jego zadań należy również prowadzenie działań komunikacyjnych.

Przed dołączeniem do Agito Kochański pracował w Makro Cash and Carry, gdzie jako dyrektor marketingu całościowo odpowiadał za wszelką komunikację do najważniejszych grup docelowych sieci. Funkcję tę pełnił ponad dwa lata.

W trakcie swojej kariery zawodowej zajmował się też komunikacją marek po stronie producentów. Zarządzał także takimi markami z portfolio produktowego Procter & Gamble, jak: Pampers, blend-a-med, Oral-B czy Olay. Pełnił także funkcję brand managera w Mars Polska, gdzie był odpowiedzialny za działania marketingowe produktów Whiskas, Kitekat i Sheba.

Kochański jako dyrektor marketingu Agito.pl zastąpił Agnieszkę Cybulską, która po ponad trzech latach pracy rozstała się z firmą. Dyrektorem marketingu była od lipca ub.r., wcześniej zajmowała stanowisko marketing managera. Jej dalszych planów zawodowych nie udało nam się ustalić.

W lipcu br. Agito.pl odwiedziło 1,29 mln użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Rafał Kochański za Agnieszkę Cybulską na czele marketingu Agito.pl

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
cate_blanszet
Szkoda! miło się z nią współpracowało. Powodzenia życzę :*
8 8
odpowiedź