SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rafał Madyński prezesem zarządu wydawnictwa Brog B2B, Karolina Stępniak dyrektor wydawniczą

Od stycznia tego roku nowym prezesem zarządu branżowego wydawnictwa Brog B2B został Rafał Madyński. Zastąpił Piotra Rudnickiego, który wycofał się z bieżącego zarządzania firmą, będzie pełnił w niej funkcję doradcy. Awans na stanowisko dyrektor wydawniczej otrzymała Karolina Stępniak.

Karolina Stępniak i Rafał Madyński Karolina Stępniak i Rafał Madyński

Rafał Madyński pełnił dotychczas funkcję dyrektora marketingu Brog Marketing, a w wydawnictwie pracuje od siedmiu lat.

– To dla mnie ogromy zaszczyt, że będę miał możliwość zarządzania i kontynuowania pracy jednego z najważniejszych na polskim rynku wydawnictw branżowych oraz organizatora konferencji. W najbliższych latach zamierzam jeszcze bardziej wzmocnić nasza pozycję rynkową. Dzięki zespołowi, w pełnym, niezmienionym składzie będziemy mogli realizować strategię dalszego rozwoju w obszarze wydawnictw i produktów konferencyjnych – zapowiada Rafał Madyński.

Karolina Stępniak dotychczas była odpowiedzialna za sekcję wydawniczą oraz redakcję czasopisma „Świat Hoteli” i merytoryczny obszar wydarzenia „Forum Profit Hotel”. Od stycznia br. zajmuje stanowisko dyrektor wydawniczej. Do jej obowiązków, poza redagowaniem „Świata Hoteli” i portalu Horecanet.pl należy m.in. tworzenie spójnej strategii wydawniczej w obszarze wszystkich portali i czasopism, wyznaczanie i realizacja planów wydawniczych, nadzorowanie produkcji, współorganizacja wydarzeń branżowych oraz współtworzenie całej strategii produktowej i wizerunkowej spółki. Z wydawnictwem związana od siedmiu lat.

Pozostała struktura menadżerów w wydawnictwie nie ulega zmianie. Działem sprzedaży zarządza Zbigniew Pąk, a Monika Sanecka, Agata Kowal i Adam Stępniak pełnią funkcje menedżerów ds. kluczowych klientów.

Brog B2B zajmuje się działalnością w obszarze komunikacji business to business dla branż: gastronomicznej, hotelarskiej, sweets & coffee oraz stacji paliw. Jest również organizatorem dorocznych spotkań i konferencji branżowych. Wydawnictwo realizuje wszystkie projekty rozwijane przez firmę Brog Marketing.

Dołącz do dyskusji: Rafał Madyński prezesem zarządu wydawnictwa Brog B2B, Karolina Stępniak dyrektor wydawniczą

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Edzio_
I widać dopięli swego, kochanica Madyńskiego, Stępniak wtedy jeszcze mężatka Owczarek para bydlaków dziś szczytuje, co za podłe czasy.
odpowiedź
User
Sprostowanie
Jedno wielkie kłamstwo. Spółka Brog Marketing zakończyła swoją działalność wydawniczą z końcem roku 2017 ze względu na olbrzymie zadłużenie. Pod koniec 2017 roku Rafał Madyński założył z Karoliną Stępniak nową spółkę o nazwie Brog B2B. Zatem nie awansowali! To zwykły szwindel, założono nową spółkę by uciec od długów. Komunikat prasowy trzeba przyznać, że został przygotowany bardzo sprytnie. Niby awanse, niby rozwój, niby były prezes odsuwa się w cień i będzie tylko doradcą. Komunikat powinien brzmieć: Brog Marketing, wydawca czasopism Świat Hoteli, Nowości Gastronomiczne, Stacja Benzynowa&Convenience Store, Sweets&Coffee, wydawca portali Horecanet.pl i Petrolnet.pl oraz organizator konferencji Profit Hotel, Food Business Forum, PetroTrend oraz Sweets&Coffee Forum, z końcem roku 2017 zakończył wydawanie i organizowanie powyższych (można by tu dodać informacje o powodach, ale nie ma się czym chwalić). Z początkiem 2018 roku za wydawanie powyższych odpowiadać będzie powołana nowa spółka Brog B2B, należąca do Madyńskiego i Stępniak.
odpowiedź
User
Sprostowanie
Szanowna redakcjo, może warto zweryfikować powyższe informacje i sprostować opublikowany materiał.
odpowiedź