Rafał Nagiecki: z Change na szefa działu design w Saatchi & Saatchi Group Poland

Rafał Nagiecki zaczął pracę jako design department executive director w Saatchi & Saatchi Group Poland (obejmującej agencje marketingowe Saatchi & Saatchi Poland i Interactive Solutions). Poprzednio pracował w Change, a wcześniej m.in. w MRM Worldwide, Leo Burnett i G7.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Rafał Nagiecki: z Change na szefa działu design w Saatchi & Saatchi Group Poland
Rafał Nagiecki

W Saatchi & Saatchi Group Poland Rafał Nagiecki będzie zarządzał 20-osobowym zespołem design, łączącym kompetencje w zakresie różnych kanałów komunikacji. Będzie raportował bezpośrednio do Kamila Majewskiego, dyrektora kreatywnego firmy.

Objęta przez Nagieckiego funkcja design department executive directora to nowo utworzone stanowisko. - Ponieważ zespół design rozrósł się w ciągu roku dość znacznie i zintegrowaliśmy nurty: art., print, digital i e-commerce design, konieczne było powołanie nowej osoby z interdyscyplinarnymi kompetencjami w tym zakresie - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Patrycja Bruź-Soniewicka, dyrektor zarządzająca Saatchi & Saatchi Group Poland.

Przez ostatnie dwa lata Rafał Nagiecki był związany z agencją Change, kolejno pełniąc funkcje art directora i senior art directora. Wcześniej pracował m.in. jako art director w Leo Burnett Warsaw, head of design w Leo Burnett Warsaw i G7, junior art director w MRM Worldwide oraz kreatywny w McCann Worldwide.

Przygotowywał projekty kreatywne dla takich marek jak m.in. T-Mobile, Heyah, Martini, Ferrero, Chipita, Millennium Bank i Proama. Jego prace były nagradzane m.in. w Polskim Konkursie Reklamy KTR.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem