SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rafał Skórski wprowadza do sprzedaży kwartalnik „Gourmet” o restauracjach premium

We wtorek na rynku zadebiutuje kwartalnik „Gourmet” skierowany do właścicieli, menedżerów i gości restauracji z segmentu premium. Jego redaktorem naczelnym jest Rafał Skórski, a wydawcą należąca do niego spółka Skoorpress Media & Publishing.

W „Gourmet” będą prezentowane inspiracje z całego świata dotyczące prowadzenia biznesu gastronomicznego na najwyższym poziomie.

- W pierwszym numerze jedziemy m.in. do Meksyku, Hiszpanii, Niemiec, Mołdawii i na Ukrainę. Reprezentujący tę ostatnią współwłaściciel Kumpel Group, do której należy stołeczna restauracja Baczewskich, Mark Zarchin, przyznaje w wywiadzie, że Warszawa to atrakcyjne miejsce dla ukraińskich restauratorów, choć ich zmasowanego najazdu na miasto nie przewiduje. Na łamach magazynu można także znaleźć artykuł autorstwa właściciela restauracji Senses (gwiazdka Michelin i cztery czapki Gault&Millau). Krzysztof Janiszewski wyjaśnia w nim, dlaczego fine dining w Polsce znajduje się obecnie w odwrocie - wylicza Rafał Skórski, redaktor naczelny magazynu „Gourmet”.

Oprócz właściciela Senses z nowym magazynem współpracują m.in. Jarosław Walczyk - szef Klubu Szefów Kuchni i właściciel restauracji Pink Lobster, Nestor Grojewski - były właściciel restauracji rybnej we Włoszech Cru.Dop, a obecnie menadżer i szef kuchni warszawskiej restauracji Cinema di Paradiso, Tomasz i Anna Strażyńscy - właściciele znanej w krajach niemieckojęzycznych i arabskich Tawerny Kapitańskiej, a także organizacja Wine of Moldova.

„Gourmet” liczy 56, a kosztuje 12,99 zł. Będzie dystrybuowany w salonach Empik i ich sklepie internetowym Empik.com, a także restauracjach premium i hotelach, podczas eventów i w ramach prenumeraty. Pierwsze wydanie ukazuje się w nakładzie 3 tys. egz.

To drugi magazyn Rafała Skórskiego

Wydająca „Gourmet” spółka Skoorpress Media & Publishing, należąca do Rafała Skórskiego, we wrześniu ub.r. wprowadziła na rynek czasopismo „Rzęsy” dotyczące pielęgnacji i stylizacji rzęs. https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/magazyn-rzesy-redaktorem-naczelnym-rafal-skorski Wydaje też serwisy Rzesy.TV i AutoPRL.pl.

Rafał Skórski w przeszłości jako dziennikarz był związany z prasą: z dziennikami „Polska The Times”, „Super Express” i „Dziennik Gazeta Prawna” oraz magazynami „Sukces”, „Kariera”, „Forbes”, „Businessman.pl” i „Wprost”. Współpracował też z TVN i TVP2.

Ponadto od 10 lat zajmuje się przygotowywaniem koncepcji czasopism i serwisów internetowych z segmentu custom publishing. Stworzył takie tytuły dla kilkudziesięciu marek z różnych branż: motoryzacyjnej, bankowej, ubezpieczeniowej, sportowej, modowej i handlowej.

Dołącz do dyskusji: Rafał Skórski wprowadza do sprzedaży kwartalnik „Gourmet” o restauracjach premium

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
somacz
Skoorpress... Prawie jak skoor-pol albo euroskoor. Ja bym od człowieka o takiej kreatywności niczego nie kupił.
odpowiedź
User
Pelvis
Nazwisko się dostaje po rodzicach, ale nazwę firmy można wybrać dowolnie.
Skoorpress brzmi jak facet w skarpetach frotte i klapkach na rzepy.
odpowiedź
User
Heh
Eksperci od nazw, pochwalcie się swoimi firmami, osiągnięciami, przychodami... :)
odpowiedź