Rafał Wyszyński szefem Kinesso&Matterkind w regionie Europy Centralnej i Wschodniej

Spółka technologiczna holdingu IPG ma nowego szefa regionu CEE (Europy Centralnej i Wschodniej). Rafał Wyszyński będzie odpowiedzialny za zarządzanie Kinesso oraz Matterkind.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Rafał Wyszyński szefem Kinesso&Matterkind w regionie Europy Centralnej i Wschodniej
Rafał Wyszyński

Wyszyński awansował na nowoutworzone stanowisko general managera Kinesso&Matterkind na region CEE. Jest na nim odpowiedzialny za zarządzanie firmą na takich rynkach jak: m.in. Polska, Węgry, Czechy i Rumunia. W regionie będzie raportował do Moniki Bronowskiej, CEO Mediabrands CEE.

Przez ostatni rok Rafał Wyszyński był odpowiedzialny za wprowadzanie Kinesso w Polsce. Poprzednio związany z Netsprint Group, gdzie zarządzał firmą doradczą DataTech Advisory oraz zajmował się przygotowaniem i implementacją strategicznego planu rozwoju platformy DMP Netsprint Audience. Przez 10 lat był również związany z Publicis Media, gdzie m.in. jako managing director kierował kilkudziesięcioosobowym specjalistycznym departamentem zajmującym się danymi, kwestiami technologii, innowacji, analityki i insightów.

Za co odpowiada Kinesso

Kinesso jest spółką technologiczną łączącą kompetencje w obszarach danych (Acxiom), technologii marketingowych oraz mediów.

Firma dostarcza rozwiązań w zakresie data-driven marketingu dla klientów UM, Initiative oraz pozostałych podmiotów należących do holdingu IPG. Oferta Kinesso obejmuje usługi, aplikacje i platformy obsługujące wszystkie etapy komunikacji z konsumentem.

Obecnie firma w całym regionie CEE zatrudnia 112 osób. Do Kinesso należy także Matterkind, specjalizujący się komunikacji w mediach adresowalnych. 

Dwa huby w Warszawie i Budapeszcie

W Warszawie i Budapeszcie znajdują się dwa huby, których zespoły obsługują klientów na rynkach CEE oraz EMEA. W Polsce jest również umiejscowiony hub analityczny, zarządzany przez Marcina Pietrzaka i zatrudniający blisko 40 osób. Zespół pracuje nad globalnymi projektami dla klientów IPG. Wkrótce powstanie kolejny hub, zatrudniający inżynierów, programistów i developerów, którzy będą współtworzyć globalne rozwiązania technologiczne.  Obecnie prowadzona jest rekrutacja do tego zespołu w Polsce.

Wśród globalnych klientów Kinesso są m.in. J&J, Nestle, Orange, Lego, Carlsberg, Auchan, Coca-Cola oraz Volkswagen. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek