SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rajd Młodych organizowany przez Peugeot

Do 30 marca potrwa kampania reklamowa Rajdu Młodych, którą agencja Euro RSCG New Europe przygotowała dla Peugeot. Peugeot rokrocznie organizuje Rajd Młodych - imprezę rajdową, w której mogą wziąć udział młodzi ludzie. Jedyne warunki, które muszą spełniać uczestnicy eliminacji, to wiek 18-25 lat i ważne prawo jazdy.

Zadaniem kampanii jest poinformowanie o kolejnej już edycji Rajdu Młodych oraz zachęcenie potencjalnych uczestników do odwiedzenia salonów Peugeot i zgłoszenia się do udziału w eliminacjach. Przekaz ma trafiać do osób nieposiadających licencji rajdowej, samochodu przygotowanego do rajdów, a nawet żadnego auta - komunikacja jest skierowana do młodych mężczyzn (18-25), którzy pasjonują się rajdami lub po prostu marzą o szybkiej jeździe.

Ogłoszenie prasowe będzie emitowane w pismach skierowanych do młodych mężczyzn (m.in. Auto Moto, Auto Świat, Komputer Świat, Cogito, Aktivist, Dlaczego). 20 sekundowa reklama radiowa będzie emitowana w RMF FM i Radiostacji. Plakaty formatu B1 będą rozklejane na terenie wyższych uczelni i szkół średnich w dużych miastach w Polsce. Media planowało Brand & Media OMD.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Rajd Młodych organizowany przez Peugeot

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl