Rajd w Trójce

Rajd Europa II w radiowej Trójce

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

19 kwietnia słuchacze Trójki ruszą wraz z Pawłem Homą oraz Marcinem Łukawskim w kolejną wielką podróż po Europie. Tym razem reporterzy Trójki odwiedzą 10 państw - nowych członków Unii Europejskiej. Podczas codziennych relacji na żywo w programie Mariusza Rokosa będą w ciekawy i zabawny sposób podpowiadać, w jakim mieście się znajdują. Zadaniem słuchaczy jest odgadnięcie, gdzie zatrzymali się Paweł i Marcin. Codziennie jeden spośród tych słuchaczy, którzy przyślą SMS-em właściwą odpowiedź, otrzyma od Trójki fotograficzny aparat cyfrowy. Wszyscy uczestnicy zabawy wezmą udział w losowaniu nagrody głównej - 40 tysięcy złotych. Finał Rajdu Europa odbędzie się 3 maja - tuż po oficjalnym przyjęciu Polski w struktury Unii Europejskiej.

Tegoroczny Rajd Europa jest drugą edycją trójkowej zabawy. Rok temu Paweł Homa odwiedził wszystkie stolice Unii Europejskiej przybliżając słuchaczom Trójki bogactwo kultury i tradycji oraz obyczaje mieszkańców państw "piętnastki". Rajd Europa zapewnił słuchaczom nie tylko doskonałą zabawę oraz atrakcyjne nagrody, ale również dużą dawkę informacji dotyczących Wspólnoty Europejskiej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji