Pepsi z kampanią “Let’s Get Together” z okazji ramadanu

Z okazji świętego miesiąca muzułmanów - ramadanu - w Egipcie Pepsi prowadzi kampanię pod hasłem “Let’s Get Together”. Za jej przygotowanie odpowiada agencja Impact BBDO z Kairu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Pepsi z kampanią “Let’s Get Together” z okazji ramadanu

Z okazji trwającego w krajach muzułmańskich okresu ramadanu, egipska agencja Impact BBDO przygotowała dla Pespi kampanię “Let’s Get Together”. Pod tym samym hasłem Pepsi prowadzi od czterech lat kampanię na okoliczność ramadanu.

Kreacja została opracowana w formacie multiscreening - jedna reklama podzielona jest domyślnie na kilka ekranów oraz wyświetlana na trzech smartfonach jednocześnie. Użytkownicy są zachęcani na YouTube i na Facebooku do łączenia się z innymi telefonami, aby oglądać reklamę wspólnie na swoich smartfonach.

Bohaterem filmu jest znany w Egipcie komik i aktor Sameer Ghanem, który w reklamie wyśpiewuje historię o trójce przyjaciół, którzy ciągle rozpraszani są przez telefony komórkowe, nawet gdy spędzają czas razem. Przesłanie kampanii brzmi -  gdy jesteśmy razem, odłóżmy na bok telefony i cieszmy się sobą. Niech smartfony nas łączą, zamiast dzielić.Pepsi tą kampanią promuje platformę „Togetherness”, skierowaną do krajów regionu MENA (Środkowo-Wschodnia i Północna Afryka).

Pepsi od kilku lat przygotowuje na całym świecie kreacje reklamowe ze społecznym przesłaniem. Kilka miesięcy temu głośno było o globalnej kampanii z Kendal Jenner „Life For Now”, która zachęcała puszką napoju policjantów do wymieszania się z tłumem uczestników manifestacji. Po fali krytyki ze strony mediów i konsumentów, którzy zarzucali marce lekceważenie społecznych problemów, kampanię wstrzymano.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator