Raper MC Silk jako Blikołaj o korzyściach płacenia Blikiem (wideo)

Łatwość, szybkość i bezpieczeństwo - to główne korzyści płacenia w sieci, wokół których koncentruje się nowa kampania Blika z raperem MC Silkiem w roli głównej. Kampania ma zachęcić użytkowników do płacenia za świąteczne prezenty właśnie za pomocą Blika.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Raper MC Silk jako Blikołaj o korzyściach płacenia Blikiem (wideo)

Prawie trzy czwarte wszystkich transakcji realizowanych Blikiem to płatności w internecie. Tylko w pierwszej połowie 2019 roku było to aż 65 milionów transakcji.

W najnowszej kampanii zalety płacenia Blikiem po raz kolejny zachwala raper MC Silk. W serii spotów przekonuje, że  można w ten sposób zapłacić praktycznie we wszystkich sklepach internetowych, w tym w tak renomowanych jak Douglas, Decathlon, Empik, EuroRTVAGD, OleOle, Smyk, Zalando oraz na platformach e-commerce – Allergo, AleExpress czy Ceneo.

- Listopad i grudzień to tradycyjnie najbardziej intensywne miesiące dla e-commerce. W tym czasie kupujemy prezenty dla siebie i bliskich i coraz częściej szukamy ich właśnie w internecie. W naszej kampanii chcemy przypomnieć, że Blik jest wygodnym i bezpiecznym sposobem płatności za prezenty, a płacenie nim jest łatwe i szybkie - mówi Krzysztof Ziewiec, dyrektor departamentu marketingu i PR Polskiego Standardu Płatności, operatora Blika.

Kampania realizowana będzie w internecie, w serwisach VOD, mediach społecznościowych, w kinach od w stacjach radiowych .

Za strategię komunikacji i kreację odpowiada agencja Change Serviceplan, spoty wyreżyserował Szymon Pawlik, a produkcją zajęło się studio Film Produkcja. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Spark Foundry (Publicis Media).

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"