Ravensburger w gronie klientów agencji Insignia

Agencja Insignia, po wygranym przetargu, poszerzyła portfolio swoich klientów o markę Ravensburger, producenta puzzli, gier i produktów kreatywnych. Współpraca dotyczy obszaru influencer marketingu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Ravensburger w gronie klientów agencji Insignia

Współpraca właśnie startuje, przygotowane zostały pierwsze dwie wspólne kampanie influencer marketingowe, wspierające dwie nowości w ofercie Ravensburger.

Pierwsza z nich to zestaw startowy GraviTrax Twist. Grupą docelową są dzieci 6-10 lat i ich rodzice. Agencja Insignia była odpowiedzialna za opracowanie koncepcji i realizację kampanii influencerskiej, wspierającej launch produktu (poinformowanie dzieci i ich rodziców o tej nowości i zachęcenie do zakupu). 

Druga z kampanii wspiera przeznaczoną dla starszych odbiorców grę karcianą „To nie kapelusz”, opartą na blefowaniu. „Blef” jest też słowem kluczem, wokół którego toczy się kampania influencerska. 
Celem kampanii jest wypromowanie gry wśród grupy dorosłych, jako idealnej m.in. na spotkania ze znajomymi. W obu przypadkach agencja Insignia odpowiada za opracowanie całościowej koncepcji, dobór influencerów oraz realizację kampanii influencerskiej. 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?