SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Razem odkryjmy Dolny Śląsk” - zachęca na rowerze marszałek województwa

Na Dolnym Śląsku zaczęła się kampania zachęcająca do aktywnego wypoczynku w tym regionie. Twarzą akcji jest, występujący jako rowerzysta, Rafał Jurkowlaniec, marszałek województwa dolnośląskiego.

„Razem odkryjmy Dolny Śląsk” - zachęca na rowerze marszałek województwa

Kampania „Razem odkryjmy Dolny Śląsk” prezentuje atrakcje przyrodnicze i kulturowe tego regionu. Reklamy nie skupiają się tylko na Wrocławiu, lecz pokazują też inne ciekawe miejsca, m.in. zamki w Żmigrodzie i Oławie, pałace w Radomierzycach i Krzyżowej oraz Jaskinię Niedźwiedzią.

Celem akcji jest zachęcenie mieszkańców Dolnego Śląska do aktywnego wypoczywania i podróżowania w czasie urlopu i weekendów po całym regionie.

Kampania oprócz billboardów w całym województwie dolnośląskim obejmuje konkurs prowadzony na stronie dolnyslask.pl. Należy w nim zgłosić propozycję miejsca wartego odwiedzenia w tym regionie oraz stworzyć jego krótki opis. Zabawa potrwa do końca sierpnia.

Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada holding reklamowy Pimedia Group.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Razem odkryjmy Dolny Śląsk” - zachęca na rowerze marszałek województwa

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
młodziak
Ha ha ha ha! Dziadek na rowerze!
10 9
odpowiedź
User
wiem na pewno
Marszałek Rafał Jurkowlaniec i jego syn Mikołaj są czynnymi kolarzami i startują regularnie np. w górskich Bikemaratonach. Syn jest zawodnikiem klubowym, jest b. dobry, często wygrywa zawody na najdłuższych dystansach.
9 10
odpowiedź
User
Jeremy
Komicznie to wygląda i do tego widać, ze za publiczne pieniądze pan marszałek robi sobie podkład pod kampanię na prezydenta Wrocławia. Z plakatu wynika, że to raczej nie Dolny Śląsk jest odkrywany a pan Jurkowlaniec, który dominuje w komunikacie wizualnym. Słabe to wszystko.
9 8
odpowiedź