SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Ready to remember?" w kampanii Lufthansy

Lufthansa uruchomiła internetową kampanię "Lufthansa Memory Network", której hasło przewodnie to "Ready to remember?".

Article

Nowa kampania online Lufthansy ma na celu inspirowanie i dzielenie się wspomnieniami entuzjastów podróży poprzez zebranie ich na platformie dostępnej pod tym adresem. Witryna pozwala dzielić się swoimi wspomnieniami i poznać doświadczenia innych podróżników.

W ramach platformy, dostępnej również w polskiej wersji językowej, zdjęcia są zbierane, a następnie łączone poprzez skojarzenia takie jak kierunek, aktywność, data i inne kluczowe słowa z nimi związane. Użytkownicy mogą się zalogować przez swoje konto na Facebooku, Twitterze lub e-maila i wgrać zdjęcie z podróży, podając lokalizację, rok, okoliczność i opis wspomnienia. Zalogowani mogą eksplorować wspomnienia innych podróżników używając słów kluczy lub filtrując je według różnych kryteriów (np. roku, kontynentu czy kraju) i pozostawiać komentarze. Każdy otrzyma powiadomienie, kiedy jego wspomnienie zostanie powiązane z innym użytkownikiem.

Wszyscy, którzy wgrają swoje zdjęcia na platformę, automatycznie biorą udział w rywalizacji o nagrody, w tym bilet na rejs Lufthansy na trasie europejskiej, walizkę Rimowa z elektroniczną etykietką, czy kamerę GoPro Hero5 Black.

Kampania "Lufthansa Memory Network" będzie promowana w specjalnych newsletterach, na stronie internetowej LH.com oraz w kanałach społecznościowych przewoźnika.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Kolle Rebbe.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Ready to remember?" w kampanii Lufthansy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl