SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Real promuje "WielkaMoc przyjemności"

Pod hasłem "WielkaMoc przyjemności" prowadzona jest świąteczna kampania reklamowa sieci Real. Akcja obejmuje telewizję, internet, outdoor i materiały POS.

Real promuje

Trwająca od 18 marca kampania reklamowa pod hasłem "WielkaMoc przyjemności" zachęca do robienia przedświątecznych zakupów w sieci Real. Przekaz akcji ma za zadanie promować specjalne oferty wprowadzone w tych sklepach oraz budować ich wizerunek jako miejsc, w których kupowanie sprawia radość.

real

Akcja jest prowadzona w telewizji, internecie (m.in. mailingi), sieci Real (materiały POS, katalogi) oraz na nośnikach outdoorowych. Kreacją kampanii - zaplanowanej do 13 kwietnia - zajęła się agencja reklamowa S4.

  • Więcej informacji:
  • Real
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Real promuje "WielkaMoc przyjemności"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl