SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reality-show „Hell’s Kitchen 6” straciło 420 tys. widzów. 26 mln zł z reklam

Szóstą edycję reality-show „Hell’s Kitchen” oglądało średnio 1,2 mln osób, o 430 tys. widzów mniej niż śledziło emitowaną rok temu czwartą serię programu. Polsat w czasie emisji formatu przegrał ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 25,88 mln zł.

Article

„Hell’s Kitchen - Piekielną kuchnię” oglądać można było w Polsacie we wtorki o godz. 20.05, w okresie od 6 września do 22 listopada br. Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność szóstej serii formatu wyniosła 1,20 mln widzów. Przełożyło się to na 7,49 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,20 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,09 proc. w grupie 16-59.

Największą popularnością cieszył się odcinek programu z 4 października br. Zgromadził on przed telewizorami 1,32 mln oglądających.

Trzy topowe odcinki „Hell’s Kitchen 6”

Data

Start

Koniec

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

04-10-2016

20:07:31

21:36:14

1 322 157

8,14%

06-09-2016

20:06:24

21:41:14

1 306 407

8,67%

25-10-2016

20:09:10

21:37:50

1 282 687

7,86%

Dla porównania, emitowana jesienią ub.r. czwarta edycja reality-show gromadziła o 430 tys. więcej widzów - 1,63 mln oglądających, co przełożyło się na 10,14 proc. udziału w grupie 4+ oraz 15,96 proc. w 16-49.

Polsat w czasie emisji „Hell’s Kitchen 6” zajął czwarte miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Zdecydowanym liderem była Dwójka emitująca wówczas swoje hitowe seriale „Barwy szczęścia” i „M jak miłość”, co przełożyło się na aż 28,70 proc. udziału. Druga była TVP1 (kroniki sportowe, „Pogoda”, „Rozdarte serca”, mecze piłki nożnej oraz początek „Komisji morderstw”; 10,44 proc.), a trzeci - TVN („Na Wspólnej” i „Singielka”; 8,61 proc. udziału).
W grupie wiekowej 16-49 Dwójka też była liderem, a dalsze miejsca zajęły Polsat, TVN i Jedynka. TVP2 też znokautowała konkurencję w grupie 16-59 lat, a dalej znalazły się: TVN, TVP1 i Polsat.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

16-59

AMR

SHR %

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVP2

4 582 347

28,70%

1 485 326

23,73%

2 414 274

25,75%

TVP1

1 666 850

10,44%

542 879

8,67%

892 976

9,53%

TVN

1 374 201

8,61%

662 314

10,58%

913 382

9,74%

Polsat - Hell's Kitchen 6

1 196 359

7,49%

700 712

11,20%

851 963

9,09%

Wpływy reklamowe z 10 premierowych odcinków kulinarnego formatu wyniosły 25,88 mln zł. Dla porównania czwarta edycja z reklam zarobiła 28,38 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Szóstą edycję „Hell’s Kitchen” wygrał Michał Suchanowski. Otrzymał on czek na 100 tys. zł i pracę w restauracji szefa Michała Brysia „L’enfant Terrible”, który został nowym prowadzącym kulinarnego reality-show.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w październiku br. wyniósł 12,35 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Reality-show „Hell’s Kitchen 6” straciło 420 tys. widzów. 26 mln zł z reklam

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adamo023
Niestety u nas ze świetnego programu zrobiono zwykły szajs, który był tragiczny i ciężki do oglądania. W USA mimo 16 sezonu dalej jest zachowana dynamika i pewnego rodzaju świeżość.
odpowiedź
User
takie tam
Pamiętam że naprawdę lepiej oglądało się ten program kiedyś raz po raz w oryginalnej wersji za granicy - był chyba nadawany właśnie w TVN Style. Nie widziałem i nie oglądałem od początku do końca ani jednego odcinka z żadnego sezonu tego programu w polskiej wersji na Polsacie - wystarczy że na chwilę zobaczyłem ten program - aby już dalej tego nigdy nie próbować nawet na chwilę oglądać. Dziękuje - ale nie oglądam czegoś co naprawdę nie warto oglądać - tym bardziej jak jest to coś ze stacji Polsat - która chyba we wszystkim charakteryzuje się tym że jest "dnem dna bez dna" - plus niekończące się reklamy pośród oferty programowej której nie da się oglądać lub nawet wskazać że jest ciekawa lub interesująca...
odpowiedź