SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rebel Media urosła o połowę, prawie 5 mln zł zysku netto

Agencja marketingowa Rebel Media w ub.r. zwiększyła przychody o 44,7 proc. do 46,69 mln zł, a jej zysk netto zwiększył się z 4,02 do 4,82 mln zł.

W portfolio Rebel Media są m.in. komunikacja marki Prymat oparta na programie „Doradca Smaku”, promocja festiwalu filmowego Mastercard OFF Camera, a także projekty dla Fiata, Polmedu, Salonów Agata, Storytel, Komputronika i Castoramy.

Na działalność operacyjną agencja w ub.r. przeznaczyła 41,1 mln zł, o 48,6 proc. więcej niż przed rokiem, z czego koszty usług obcych wzrosły z 26,25 do 38,6 mln zł. Wydatki na wynagrodzenia zwiększyły się z 912,3 tys. do 1,5 mln zł, a na inne świadczenia pracownicze - ze 145,4 do 362,2 tys. zł. Na koniec ub.r. spółka zatrudniała 13 pracowników etatowych.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Zysk operacyjny Rebel Media zwiększył się z 5,15 do 5,58 mln zł, a zysk netto - z 4,02 do 4,82 mln zł.

Właścicielem agencji jest Rafał Różański - bezpośrednio ma 75 proc. udziałów, a pozostałe poprzez spółkę Rebel Media z o.o. Z zeszłorocznego zysku 3,62 mln zł przeznaczono na dywidendę, a 1,2 mln zł na kapitał zapasowy.

W poniższej grafice bieżący rok obrotowy to 2022, a poprzedni - 2021

Dołącz do dyskusji: Rebel Media urosła o połowę, prawie 5 mln zł zysku netto

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl