Bot Netflixa na Facebooku zarekomenduje najlepsze seriale

Recomoji to nowa funkcjonalność na facebookowym profilu Netflixa. Na podstawie wysłanej botowi ikony emoji, technologia zarekomenduje najlepsze treści dostosowane do aktualnego nastroju użytkownika.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Nowa funkcja została wprowadzona z okazji Międzynarodowego Dnia Emoji. Netflix Recomoji bazuje na informacjach podanych przez użytkownika w Messengerze i nie ma wpływu na system rekomendacji samego serwisu. Na podstawie wysłanej emoji, system odczytuje samopoczucie użytkownika w danej chwili i dopasowuje do niego rekomendowane seriale, filmy i programy.

Rekomendacjami z nowej funkcjonalności można podzielić się ze znajomymi w mediach społecznościowych. Wystarczy, że użytkownik wybierze w konwersacji opcję „Dodaj do ulubionych”. W oknach rozmów pojawi się dodatkowe rozszerzenie pozwalające na udostępnianie swoich rekomendacji znajomym. 

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/netflix-alex-pina-umowa-na-wylacznosc-powstana-nowe-seriale ##

Akcja Netflix Recomoji potrwa do połowy października. Mogą z niej korzystać także użytkownicy bez wykupionej subskrypcji Netflixa. Wystarczy, że polubi się fanpage serwisu na Facebooku.

 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska krytykowany już na starcie. Co poszło nie tak z rebrandingiem CPK?

Port Polska krytykowany już na starcie. Co poszło nie tak z rebrandingiem CPK?

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Republika zebrała 5,5 mln zł na wozy, ale wciąż ich nie ma. Wiemy, kiedy się pojawią

Republika zebrała 5,5 mln zł na wozy, ale wciąż ich nie ma. Wiemy, kiedy się pojawią

Ten prezent naprawdę działa. Badania pokazują, dlaczego doświadczenia wygrywają z rzeczami
Materiał reklamowy

Ten prezent naprawdę działa. Badania pokazują, dlaczego doświadczenia wygrywają z rzeczami

Bez reklam lub tylko jeden spot. TVN eksperymentuje z blokami

Bez reklam lub tylko jeden spot. TVN eksperymentuje z blokami