Bot Netflixa na Facebooku zarekomenduje najlepsze seriale

Recomoji to nowa funkcjonalność na facebookowym profilu Netflixa. Na podstawie wysłanej botowi ikony emoji, technologia zarekomenduje najlepsze treści dostosowane do aktualnego nastroju użytkownika.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Nowa funkcja została wprowadzona z okazji Międzynarodowego Dnia Emoji. Netflix Recomoji bazuje na informacjach podanych przez użytkownika w Messengerze i nie ma wpływu na system rekomendacji samego serwisu. Na podstawie wysłanej emoji, system odczytuje samopoczucie użytkownika w danej chwili i dopasowuje do niego rekomendowane seriale, filmy i programy.

Rekomendacjami z nowej funkcjonalności można podzielić się ze znajomymi w mediach społecznościowych. Wystarczy, że użytkownik wybierze w konwersacji opcję „Dodaj do ulubionych”. W oknach rozmów pojawi się dodatkowe rozszerzenie pozwalające na udostępnianie swoich rekomendacji znajomym. 

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/netflix-alex-pina-umowa-na-wylacznosc-powstana-nowe-seriale ##

Akcja Netflix Recomoji potrwa do połowy października. Mogą z niej korzystać także użytkownicy bez wykupionej subskrypcji Netflixa. Wystarczy, że polubi się fanpage serwisu na Facebooku.

 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska