SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Redaktor naczelny „Wprost” promuje wydania tygodnika w spotach telewizyjnych

Jacek Pochłopień, redaktor naczelny „Wprost” (AWR „Wprost”), występuje w kampanii reklamowej tygodnika i promuje wydania gazety. Na razie działania obejmują telewizję, ale wydawca planuje kampanię w internecie i radiu.

Article

Kampania reklamowa pod hasłem „„Wprost” - tygodnik opinii i dyskusji” wystartowała w październiku. W 15-sekundowych spotach telewizyjnych redaktor naczelny tytułu Jacek Pochłopień opowiada o bieżącym wydaniu i zachęca do kupna.

Na razie działania obejmują telewizję, ale kampania będzie kontynuowana w internecie oraz radiu. Tygodnik przygotowuje się do jubileuszu 35-lecia istnienia na rynku („Wprost” zadebiutował 5 grudnia 1982 roku).

Zakupem i planowaniem mediów oraz realizacją spotów spółka AWR „Wprost” zajęła się samodzielnie.

Jacek Pochłopień został redaktorem naczelnym tygodnika „Wprost” w sierpniu br. Wcześniej przez rok pełnił obowiązki redaktora naczelnego, z tytułem związany jest od 2015 roku (jako wicenaczelny odpowiedzialny za projekty specjalne).

W pierwszej połowie br. PMPG Polskie Media odnotowały 1,59 mln zł skonsolidowanego zysku netto. Bez zdarzenia jednorazowego, związanego z wyrokiem sądu, zysk netto wyniósł 4,76 mln zł, co oznacza wzrost o 81 procent rok do roku.

Z danych ZKDP wynika, że w lipcu br. sprzedaż ogółem tygodnika „Wprost” wyniosła 18 878 egz.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Redaktor naczelny „Wprost” promuje wydania tygodnika w spotach telewizyjnych

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
XYZ
To zawsze jest dylemat - czy brać na naczelnego rozsądnego człowieka którego nikt nie kojarzy, czy jakiegoś szalonego ideowca, którego kojarzą wszyscy (więc łatwiej wypromować gazetę) ale nie nadaje się do niczego... Wprost nie jest zły, na pewno nie tak jak jego wyniki, ale problemem jest niestety niestabilny wydawca... Tak czy owak powodzenia, im więcej gazet na rynku tym lepiej
10 8
odpowiedź
User
UKS
Chciałbym poznać audyt modelu biznesowego Wprost, taki do bólu szczery
10 8
odpowiedź
User
pel
Czy to przerobiony głos dla żartu czy ten pan ma taki naprawdę? Toż to komedia
8 9
odpowiedź