Reklama Amazona najpopularniejsza na YouTube w 2018 roku

"Alexa traci głos" Amazona był najpopularniejszą reklamą w serwisie YouTube w mijającym roku. Klip przygotowano na tegoroczny finał Super Bowl.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Reklama Amazona najpopularniejsza na YouTube w 2018 roku

Zestawienie YouTube'a obejmuje wszystkie wyświetlania danej reklamy w serwisie, zarówno organiczne, jak i bezpłatne. W rankingu nie brano pod uwagę trailerów filmów, serii czy gier wideo.

Liderem rankingu była reklama Amazona, przygotowana na finał Super Bowl. Wystąpił w niej sam założyciel platformy, Jeff Bezos. Obok nieg pojawiają się raperka Cardi B, kuchach i osobowość telewizyjna Gordon Ramsay aktorka Rebel Wilson i aktor Anthony Hopkins.

TOP 10 najchętniej oglądanych globalnie reklam na YouTube

1. “Alexa Loses Her Voice,” AmazonLiczba wyświetleń: 50,1 mlnKreacja: Lucky Generals & D1Budżet mediowy: Initiative

2. “Open the World of Music. It’s All Here,” YouTube MusicLiczba wyświetleń: 39,5 mlnKreacja: Industry PDXBudżet mediowy: Essence & PHD

3. “Real Support Makes Real Hero,” Oppo F7Liczba wyświetleń:31,7 mlnKreacja: Oppo Inhouse Creative teamBudżet mediowy: OPPO

4. “Dream Crazy,” NikeLiczba wyświetleń:27,3 mlnKreacja: Wieden & KennedyBudżet mediowy: SapientRazorfish

5. “Safety Video With the Lego Movie Characters,” Turkish AirlinesLiczba wyświetleń: 25,3 mlnKreacja: Warner BrosBudżet mediowy: People Initiative

6. “Who Wouldn’t,” GrouponLiczba wyświetleń: 21,5 mlnKreacja: O'Keefe Reinhard & Paul

7. “Moving On,” Samsung GalaxyLiczba wyświetleń: 17,4 mlnKreacja: Wieden+KennedyBudżet mediowy: Starcom

8. “Welcome Home,” Apple HomePodLiczba wyświetleń:16,3 mlnKreacja: TBWAMedia Arts Lab

9. “Heart of a Lio,” GatoradeLiczba wyświetleń: 13,7 mlnKreacja: TBWACHIATDAY Los AngelesBudżet mediowy: OMD & Resolution Media

10. “Rescue Blue the Dinosaur,” Lego Jurassic WorldLiczba wyświetleń: 10,8 mlnKreacja: AdvanceBudżet mediowy: Initiative

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu