SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Frąckowiak, Piekarczyk, Górka w spocie promocyjnym akcji „Reklama dzieciom” Telewizji Polskiej

Już po raz 31. Telewizja Polska wyemituje specjalny blok reklamowy, z którego dochód trafi do potrzebujących dzieci. W spocie promocyjnym tegorocznej odsłony akcji wystąpili znani z programów TVP m.in.: Halina Frąckowiak, Marek Piekarczyk, Maja Krzyżewska i Jan Górka. 

Article

Specjalny blok reklamowy zostanie wyemitowany w TVP1, po głównym wydaniu „Wiadomości” w pierwszy dzień Świąt Bożego Narodzenia oraz powtórzony w tym samym paśmie dzień później, 26 grudnia. 

Zebrane w ten sposób środki trafią do najbardziej potrzebujących dzieci – podopiecznych stowarzyszeń, fundacji, zespołów szkół specjalnych, specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych, domów dziecka czy szkół z oddziałami integracyjnymi.

Gwiazdy programów TVP w spocie "Reklamy Dzieciom"

Spot promocyjny 31. edycji „Reklamy Dzieciom”, jak co roku, charytatywnie wsparli aktorzy i muzycy znani z programów Telewizji Polskiej. W materiale emitowanym od 7 grudnia wystąpili: Halina Frąckowiak (jurorka „The Voice Senior”), Marek Piekarczyk (juror „The Voice of Senior”), Maja Krzyżewska (reprezentantka Polski na Eurowizji Junior 2023), Jan Górka (zwycięzca 14. edycji „The Voice of Poland”), Milena Staszuk (znana m.in. z roli królowej Anny Cylejskiej, żony Władysława Jagiełły w serialu „Korona Królów. Jagiellonowie”), Sebastian Skoczeń (znany m.in. z roli króla Władysława Jagiełły w serialu „Korona Królów. Jagiellonowie”) oraz Karol Dziuba (aktor Teatru Narodowego, któremu popularność przyniosły m.in. role w serialach „Dewajtis” i „O mnie się nie martw”).

Gwiazdom w spocie, za którego realizację odpowiadała Joanna Makowska, towarzyszy także pies Alex.

 Dochód z 31. edycji „Reklamy Dzieciom” podzielony zostanie między instytucje i organizacje, które złożą prawidłowo wypełniony wniosek do 31 grudnia br. i które do akcji zakwalifikuje Komisja ds. darowizn TVP.

Biuro Reklamy TVP nadal prowadzi sprzedaż czasu reklamowego bloku.

Reklamodawcy zainteresowani emisją swojego spotu w bloku “Reklama Dzieciom” zapłacą za 30-sek. spot 100 tys. zł netto (bez VAT) – podawaliśmy na Wirtualnemedia.pl.

W ubiegłym roku w ramach akcji “Reklama Dzieciom” zebrano 1,62 mln zł. Akcję wsparło siedemnastu reklamodawców.

Dołącz do dyskusji: Frąckowiak, Piekarczyk, Górka w spocie promocyjnym akcji „Reklama dzieciom” Telewizji Polskiej

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adrian
Ta akcja miała sens, gdy był to jedyny blok reklamowy 24 grudnia.
odpowiedź
User
Samoel Pìsdeira
Przecież 25. grudnia nie będą już istnieć "Wiadomości".
odpowiedź