SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Leo Messi, Paul Pogba, Shanice van de Sanden I Jadon Sancho w kampanii Pepsi

Pepsi rozpoczyna nową kampanię "FIZZ", która zachęca świat do zerwania z konwencją, oczekiwaniami, a także wyjścia poza zamkniętą przestrzeń jednorodności. Wśród twarzy kampanii znaleźli się najlepsi piłkarze świata, w tym Leo Messi, Paul Pogba, Shanice van de Sanden oraz Jadon Sancho.

Article

Dynamiczny spot pt. „PopFizzAhh” bawi się zmysłami, zadając pytania nie tylko o to, jak wygląda i smakuje cola, ale też o to, jakie wydaje dźwięki.

Do tego projektu Pepsi zaangażowała brytyjskiego artystę i komika Michaela Dapaah, którego zadaniem było wydobycie z napoju jego brzmienia i zaprezentowanie światu efektu, jako nowoczesnego układu dźwiękowego, który w pełny radości i odważny sposób celebruje wszelkie pyknięcia, brzęknięcia, syknięcia czy achy i ochy związane z rytuałem picia coli.

Gwiazdy futbolu w kampanii Pepsi

Głównym elementem kampanii jest film pt. „Fizz to Life” (w dwóch wersjach – z puszką Pepsi Blue oraz Pepsi MAX), który prezentuje bezkonkurencyjne umiejętności piłkarskie do specjalnie stworzonego na potrzeby klipu utworu „Rotate” autorstwa Becky G oraz dwukrotnie nominowanego do nagrody Grammy Burna Boy.

Film promujący kampanię został stworzony przez brytyjską reżyserkę młodego pokolenia Raine Allen-Miller. Kampania potrwa do końca 2021 roku. W kolejnych miesiącach roku pojawiać się będą dalsze odsłony kampanii, zarówno z udziałem Michaela Dapaah, jak i wielu innych ambasadorów Pepsi. Powstanie ponadto nowa oprawa graficzna dla napojów marki.

W Polsce kampania stawiać będzie na podkreślenie współpracy marki z wiodącymi piłkarzami świata. Jednym z istotnych elementów działań marketingowych i sprzedażowych będzie wprowadzenie do oferty nowej, limitowanej linii puszek. W sklepach pojawią się puszki Pepsi Blue o pojemności 0,33l w wersji slim oraz standardowej, jak również 0,5l, a także Pepsi MAX o pojemności 0,33l w wersji slim – na tych puszkach znajdą się wizerunki zawodników drużyny Pepsi, czyli Leo Messiego, Paula Pogby, Shanice van de Sanden oraz Jadona Sancho.

Wybrane opakowania zbiorcze butelek i puszek w sklepach zabezpieczone będą ponadto folią z wizerunkami graczy. Oprócz opakowań w punktach sprzedaży prowadzone będą szeroko zakrojone działania wizerunkowe – w sklepach pojawią się materiały marketingowe z wizerunkiem Leo Messiego.

Dopełnieniem całości działań będzie wspólna kampania marek Pepsi i Lay’s pod nazwą „Idealne na mecz”, zachęcająca fanów do wyboru zestawu Pepsi oraz chipsów Lay’s, który będzie im towarzyszył podczas śledzenia rozgrywek piłkarskich.

W Polsce kampania nie obejmie ATL, a jedynie punkty sprzedaży (opakowania oraz POSM). Za przygotowanie materiałów POS odpowiada Pink Pepper Media.

Spot z Michaelem Dapaah  przygotowały agencje Mother London i Coolr oraz J-COP. Za część "Fizz To Life" odpowiada zaś agencja AMV BBDO, za produkcję Somesuch, za postprodukcję Untold Studio. Część digitalową przygotowała agencja COPA90.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Leo Messi, Paul Pogba, Shanice van de Sanden I Jadon Sancho w kampanii Pepsi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl