Reklama na monitorze

Fabryka Pomysłów oferuje nową sieć nośników

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Fabryka Pomysłów rozpoczęła sprzedaż sieci dedykowanych nośników typu screenboard. Nowa oferta firmy dotyczy konstrukcji reklamowych umożliwiających dotarcie do studentów szkół wyższych oraz szkół językowych w całej Polsce.

Screenboardy są konstrukcjami formatu 21 x 10 cm montowanymi na monitorach komputerów znajdujących się na terenie szkół w największych miastach Polski. Sieć nośników składa się z 3000 nośników i sprzedawana jest w wygodnej formie pakietowej; w systemie miesięcznym, lub dwutygodniowym.

W ofercie Fabryki Pomysłów znajdują się wyłącznie stanowiska komputerowe posiadające dostęp do internetu, wykorzystywane przez studentów zarówno podczas planowych zajęć jak również w wolnym czasie. Średni czas kontaktu z nośnikiem wynosi 90 minut

Screenboardy montowane są na wysokości wzroku odbiorcy. Przeznaczone są do ekspozycji wymiennych, standardowych  plakatów reklamowych. Format nośnika jest proporcjonalną redukcją formatu billboardu.

Fabryka Pomysłów działa w sektorze guerilla marketing oraz ambient media. Zajmuje się doradztwem w zakresie wykorzystania nowych, niszowych kanałów dystrybucji komunikatu marketingowego. Specjalizacją agencji jest dotarcie do najbardziej atrakcyjnych, tzw. trudnych  grup docelowych, czyli młodzieży i szeroko pojętego biznesu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych