Reklama natywna wzrośnie w Europie przez pięć lat o 156 proc.

W ciągu najbliższych pięciu lat reklama natywna w Europie wzrośnie o 156 proc., osiągając wartość 13,2 mld euro w 2020 roku - wynika z szacunków Yahoo i Ender Analysis.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W 2020 roku reklamy natywne mają wg raportu Yahoo i Ender Analysis stanowić ponad połowę, bo 52 proc. reklam display w internecie w Europie. W wielkiej Brytanii ich wartość może wzrosnąć w tym czasie do 2,8 mld funtów w porównaniu z 1,2 mld funtów w 2015 roku.

Przypuszcza się, że główny wzrost wydatków na reklamę natywną dotyczyć będzie głównie kanału mobilnego. Głównym czynnikiem wzrostu będą social media, w których reklama natywna może wzrosnąć do 2020 roku o 300 proc. , z 2 mld euro w 2015 roku do 6,3 mld euro w 2020 roku.

Nick Hugh, vice president Yahoo w regionie EMEA, ocenia, że wzrost reklamy natywnej jest ogromną szansą dla reklamodawców, bo jest to oszczędny i mierzalny format, który działa skutecznie na mniejszych ekranach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN