SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Reklama natywna wzrośnie w Europie przez pięć lat o 156 proc.

W ciągu najbliższych pięciu lat reklama natywna w Europie wzrośnie o 156 proc., osiągając wartość 13,2 mld euro w 2020 roku - wynika z szacunków Yahoo i Ender Analysis.

Article

W 2020 roku reklamy natywne mają wg raportu Yahoo i Ender Analysis stanowić ponad połowę, bo 52 proc. reklam display w internecie w Europie. W wielkiej Brytanii ich wartość może wzrosnąć w tym czasie do 2,8 mld funtów w porównaniu z 1,2 mld funtów w 2015 roku.

Przypuszcza się, że główny wzrost wydatków na reklamę natywną dotyczyć będzie głównie kanału mobilnego. Głównym czynnikiem wzrostu będą social media, w których reklama natywna może wzrosnąć do 2020 roku o 300 proc. , z 2 mld euro w 2015 roku do 6,3 mld euro w 2020 roku.

Nick Hugh, vice president Yahoo w regionie EMEA, ocenia, że wzrost reklamy natywnej jest ogromną szansą dla reklamodawców, bo jest to oszczędny i mierzalny format, który działa skutecznie na mniejszych ekranach.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Reklama natywna wzrośnie w Europie przez pięć lat o 156 proc.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl