Reklama wideo w czasopiśmie

We wrześniu w amerykańskim magazynie 'Entertainment Weekly' pojawisię pierwsza w historii reklama wideo w czasopiśmie.

km
km
Udostępnij artykuł:

W wydaniu gazety z 18 września (w sprzedaży tydzień wcześniej)umieszczone zostaną interaktywne ekrany wideo grubości kartkipapieru i wielkości wyświetlacza telefonu komórkowego. Ekrany tebędą wyposażone w baterie nadające się do ponownego naładowania. Pootwarciu strony z reklamą uaktywniony zostanie chip przechowującymateriał wideo (maks. 40 min.).

Reklamy Video-in-Print (VIP) będą umieszczone w kopiach'Entertainment Weekly' dystrybuowanych w Nowym Jorku i Los Angeles.Tamtejsi czytelnicy obejrzą treści promujące programy telewizjiCBS, a także napoje Pepsi Max.

Technologię wykorzystaną w reklamach VIP opracowała firmaAmerichip.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu