SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reklamodawcy wątpią w skuteczność Twittera

Zaledwie 8 proc. reklamodawców uważa, że serwis społecznościowyTwitter jest "bardzo skutecznym" narzędziem marketingowym.

34 proc. reklamodawców jest zdania, że Twitter nie jest "bardzoskuteczny" jako narzędzie marketingowe, ale jednocześnie 50 proc.zgadza się ze stwierdzeniem, że "w pewnym stopniu" jest on jednakskuteczny w tym zakresie - wynika z badania przeprowadzonego podkoniec czerwca bieżącego roku przez firmę Harris Interactive wewspółpracy z serwisem LinkedIn.

Z kolei zdaniem 8 proc. reklamodawców serwis "w ogóle" nie jestskuteczny jako narzędzie marketingowe.

Badanie, w którym udział wzięło 1.015 amerykańskichreklamodawców, pokazało również, że 83 proc. z nich jestzaznajomionych z Twitterem.

Tymczasem w przypadku zwykłych internautów odsetek ten wyniósłtylko 31 proc. 8 proc. z nich uznało serwis za "bardzo skuteczny",42 proc. za "w pewnym stopniu skuteczny", 31 proc. za "nie bardzoskuteczny", a 19 proc. za "w ogóle nieskuteczny" jako narzędziemarketingowe.

Dołącz do dyskusji: Reklamodawcy wątpią w skuteczność Twittera

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl