SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Reklamowy spór o potencję

Zdaniem Głównego Inspektora Farmaceutycznego polski producent leku wzmacniającego potencję nielegalnie promował swój specyfik.

Reklamowy spór o potencję

Firma odpiera zarzuty i mówi, że działała w trosce o bezpieczeństwo pacjentów.

Maxigra (polski odpowiednik viagry) wydawana jest na receptę i zgodnie z prawem nie można jej reklamować. Tymczasem Polpharma zamieściła w grudniu w kilku najpoczytniejszych dziennikach ogłoszenia ze zdjęciem oryginalnego opakowania maxigry. W ten sposób - jak twierdzi - przestrzegała przed kupowaniem preparatu w innych miejscach niż apteki, bo lek zaczął być podrabiany.

Argumentacja producenta maxigry nie przekonuje GIF.- Zobowiązałam firmę do złożenia stosownych wyjaśnień w skróconym terminie, bo ogłoszenia zostały opublikowane na szeroką skalę w prasie z naruszeniem prawa, powiedziała "Życiu Warszawy" Zofia Ulz, główny inspektor farmaceutyczny.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Reklamowy spór o potencję

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl