Reklamuj się w metrze

W połowie października wystartuje w Warszawie nowy, uniwersalny nośnik reklamowy

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Mi Promocja znana z ogólnopolskich reklam w pociągach InterCity oraz w pociągach podmiejskich zapowiada uruchomienie sieci 2000 tablic w wagonach metra.

Na mocy wygranego w połowie września przetargu, Mi Promocja jako jedyna firma dysponuje powierzchnią reklamową w Warszawskim Metrze.

"Byliśmy pionierem reklamy w pociągach, wciąż jako jedyni oferujemy nośniki w biznesowych pociągach EuroCity oraz InterCity, teraz jesteśmy pionierami reklamy w metrze" - mówi Łukasz Łazarewicz dyrektor ds. sprzedaży.

Dzięki nowatorskiej formie przekazu, reklamodawcy dotrą do 7,4 miliona pasażerów miesięcznie, a koszt dotarcia do 1 osoby wynosi już od 1 grosza.

Teraz na ekskluzywny nośnik reklamowy zamieszczony w bardzo popularnym środku lokomocji będą mogły sobie pozwolić także małe przedsiębiorstwa.Reklamy można zamieszczać na okres 2 lub 4 tygodni, a wynajęcie 1 tablicy to koszt już od 94 zł. Aby ułatwić planowanie i zakup miejsc reklamowych w metrze został opracowany przejrzysty cennik.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej