SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Reklamy na pierwszej stronie NYT

Po raz pierwszy w historii 'The New York Times' udostępnił reklamodawcom miejsce na swojej pierwszej stronie.

Pierwszą taką reklamę, która pojawiła się na dole tytułowej strony poniedziałkowego wydania gazety, wykupiła telewizja CBS - informuje serwis Adweek.

Do tej pory NYT na swojej pierwszej stronie sprzedawał okazjonalnie miejsce na krótkie ogłoszenia. Obecną decyzję, którą poprzedziły próbne reklamy pojawiające się na pierwszych stronach poszczególnych działów, gazeta tłumaczy spadającymi w szybkim tempie ogólnymi wpływami z reklam.

Podobnie postępuje większość największych amerykańskich tytułów, takich jak 'The Wall Street Journal', 'USA Today' czy 'The Los Angeles Times', ale są też takie, które jeszcze się na to nie zdecydowały, np. 'The Washington Post'.

Wydawca nie ujawnił ile kosztuje reklama na jego pierwszej stronie ani jakich spodziewa się rocznych przychodów z tego tytułu. Mającą 157 lat gazetę w tygodniu średnio czyta 2,8 miliona, a niedzielne wydania średnio 4,2 miliona osób.

źródło: Adweek

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Reklamy na pierwszej stronie NYT

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl