SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Reklamy Olay nie będą retuszowane

Procter & Gamble wprowadza nową politykę reklamowania produktów kosmetycznych swojej marki  Olay. Główna zmiana to brak retuszu cery modelek występujących w reklamach.

Article

Nowości obejmują na początek kampanie reklamowe przygotowywane na rynki USA i Kanady. Do 2021 roku wszystkie reklamy Olay nie będą poddawane graficznym obróbkom.

Nowa polityka "Skin Promise" zostanie zainicjowana kampanią "My Olay", w której pojawią się Busy Philipps, modela Denise Bidot i vlogerka Lilly Singh.

Jak podkreśla Kate DiCarlo, senior communications manager Olay, marce zależy na promowaniu wśród konsumentek naturalności oraz akceptacji siebie i innych. Brand chce zerwać też z kultem perfekcyjnego piękna (które często tworzone jest z pomocą grafików komputerowych), dominującego obecnie na Instagramie czy YouTube.

Testem nowej strategii była kampania przygotowana na tegoroczny finał Super Bowl.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Reklamy Olay nie będą retuszowane

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl