Reklamy Olay nie będą retuszowane

Procter & Gamble wprowadza nową politykę reklamowania produktów kosmetycznych swojej marki  Olay. Główna zmiana to brak retuszu cery modelek występujących w reklamach.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Reklamy Olay nie będą retuszowane

Nowości obejmują na początek kampanie reklamowe przygotowywane na rynki USA i Kanady. Do 2021 roku wszystkie reklamy Olay nie będą poddawane graficznym obróbkom.

Nowa polityka "Skin Promise" zostanie zainicjowana kampanią "My Olay", w której pojawią się Busy Philipps, modela Denise Bidot i vlogerka Lilly Singh.

Jak podkreśla Kate DiCarlo, senior communications manager Olay, marce zależy na promowaniu wśród konsumentek naturalności oraz akceptacji siebie i innych. Brand chce zerwać też z kultem perfekcyjnego piękna (które często tworzone jest z pomocą grafików komputerowych), dominującego obecnie na Instagramie czy YouTube.

Testem nowej strategii była kampania przygotowana na tegoroczny finał Super Bowl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style