Reklamy tygodnia: Calvin Klein, Heyah, Old Spice, Škoda, TVN (wideo)

Tym razem wśród najciekawszych reklam mijającego tygodnia znalazły się dwie kampanie zagraniczne i trzy polskie. Są to globalne reklamy Calvina Kleina i Old Spice'a oraz rodzime produkcje promujące marki Heyah, Škoda Superb i TVN.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

TVN: „TVN dla Ciebie”

TVN zawsze miał świetne, przemyślane kampanie autopromocyjne. Tak jest i tym razem, choć nie ma już Pana Kulki.

W jesiennym spocie wizerunkowym TVN postawił akcent nie na swoje gwiazdy, ale na zwykłych ludzi. W klipie stacja promuje się z nowym hasłem „TVN - dla Ciebie”.- W tym sezonie spot wizerunkowy stacji został zrealizowany z innej niż dotychczas perspektywy - główną rolę grają w nim nie gwiazdy, lecz zwykli ludzie. Patrzymy, co robią nasi widzowie, jakie mają pasje, co ich nakręca. Film jest oparty na monologu wygłaszanym przez młodego chłopaka, który opowiada o dobrych stronach życia. Tekst jest bogato ilustrowany utrzymanymi w formie dokumentalnej ujęciami z życia różnych ludzi w całej Polsce - opowiada Wirtualnemedia.pl Robert Przyszlak, dyrektor autopromocji TVN.

Klip nie promuje żadnych konkretów formatów. W spocie między zwykłymi ludźmi pojawiają się jednak gwiazdy TVN. Są to: Magda Gessler oraz dwaj inni jurorzy „MasterChef” (Ania Starmach, Michel Moran), Martyna Wojciechowska, Ewa Drzyzga, Dorota Wellman i Marcin Prokop, Kuba Wojewódzki, jurorzy „Mam talent!” (Agnieszka Chylińska, Małgorzata Foremniak, Agustin Egurolla) oraz młodzi aktorzy z nowego serialu „Aż po sufit!”.

W dwóch wcześniejszych spotach ramówkowych TVN występował Pan Kulka, pluszak mający symbolizować markę stacji. W klipie z wiosny br. radził gwiazdom TVN, a w tym z jesieni ub.r. zaskakiwał je w różnych sytuacjach. Ważną rolę w filmie odgrywa muzyka. - Tym razem postawiliśmy na przebój zespołu The Stranglers „Golden Brown”, który idealnie pasuje do charakteru zdjęć i montażu - mówi Przyszlak.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn-chce-byc-blizej-widzow-w-kampanii-postawi-na-internet ##

Nowy spot realizowany był przez trzy tygodnie - ekipa TVN odwiedziła różne miejsca: od podkrakowskiej wsi po Wyspę Sobieszewską. Zdjęcia zakończyły się w połowie lipca br., a kolejne dwa tygodnie zajęła postprodukcja.

Za realizację filmu odpowiadał tradycyjnie dział autopromocji TVN. Scenarzystą i reżyserem był Robert Krawczyk, zdjęcia zrealizował Damian Kocur, a dyrektorem kreatywnym był Robert Przyszlak.

Jesienny spot wizerunkowy oglądać można w telewizji TVN i w internecie od środowego popołudnia.

Old Spice: wspólna reklama z dwoma bohaterami marki

Old Spice konsekwentnie stawia w swoich spotach na zaskakujące zwroty akcji i humor.

Dwaj bohaterowie reklam marki Old Spice - Terry Crews i Isaiah Mustafa - wystąpią razem w serii nowych spotów promujących produkty firmy. - To pierwszy raz w historii, gdy obaj pojawiają się na planie - podkreśla John Sebastian, szef marketingu Old Spice.

Do tej pory zarówno Terry Crews, jak Isaiah Mustafa pojawiali się w oddzielnych spotach. Każdy z nich promował inne produkty Old Spice’a, każdy tworzył też inny wizerunek postaci. Mustafa przyciągał kobiety urodą i męskością, Crews tworzył atmosferę zamieszania nadmiarem ekspresji i testosteronu. Teraz odpowiedzialna za nową kampanię agencja Wieden + Kennedy Portland stworzyła spot, w którym obaj bohaterowie marki Old Spice pojawiają się na ekranie razem. Film nakręcony z ich udziałem jest zrealizowany - podobnie jak większość reklam Old Spice’a - z dużą domieszką humoru i zaskakującymi zwrotami akcji.

- To pierwszy raz w historii, gdy nasi legendarni bohaterowie obaj pojawiają się w jednym filmie - podkreśla John Sebastian, szef marketingu Old Spice. - W zamyśle chcemy zderzyć ze sobą te dwie tak różne osobowości, by ułatwić klientom dobór najlepszych dla nich produktów Old Spice’a. Celem nowej kampanii jest wypromowanie trzech zapachów Old Spice - Timber, Swagger i Bearglove. W sumie ma powstać 7 spotów z udziałem Crewsa i Mustafy, pierwszy z nich został już wyemitowany w amerykańskiej telewizji. Pozostałych 6 pojawi się jesienią br.

Agencja: Wieden+Kennedy Portland

Heyah: problemy ze sznurówkami i pocałunkiem reklamują „pierwsze prawdziwe no limit”

Analogie wykorzystywane w spotach Heyah zawsze są celne, tak jest i tym razem.

Nowe reklamy z kampanii promującej nową ofertę w taryfie Heyah (należącej do T-Mobile Polska) jako „pierwsze prawdziwe no limit” pokazują kłopoty ze sznurówkami i pocałunkiem.

Jest to kolejna odsłona kampanii reklamującej nową ofertę abonamentową Heyah, obejmującą m.in. nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci oraz nieograniczony pakiet internetowy przez 3 miesiące (zobacz szczegóły).

Poprzednie reklamy pokazywały żucie gumy oraz rozwiązywanie sznura pętającego użytkownika.

Kampania jest prowadzona głównie w telewizji oraz internecie (m.in. na portalach społecznościowych).

Agencje: Brain (strategia, kreacja), Platige Image (produkcja, postprodukcja), Next (internet), Starcom (media)

Škoda Superb: „Nieziemski styl. Kosmiczna przestrzeń”

Spot w pewnym sensie pełen tajemniczości, a do tego świetna muzyka.

Rozpoczęła się kampania reklamowa nowej wersji samochodu Škoda Superb, prowadzona pod hasłem „Nieziemski styl. Kosmiczna przestrzeń”.

Reklamy przekonują, że nowa Škoda Superb oferuje najwyższy komfort jazdy i doskonałe wyposażenie. Podsumowuje to hasło: „Nieziemski styl. Kosmiczna przestrzeń”.

Akcja zaczęła się 3 sierpnia i potrwa do końca września. Obejmuje telewizję, internet, prasę, kina oraz outdoor.

Agencje: Opcom (adaptacja spotu, kreacja), Kalicińscy.com (Facebook), MediaCom Warszawa(media).

Calvin Klein: „Raw texts, real stories”

Fantastyczne, wysmakowane, gustowne zdjęcia. Nic dodać, nic ująć.

„Raw texts, real stories” (surowe teksty, prawdziwe historie) - pod tym hasłem ruszyła nowa kampania Calvina Kleina, która ma zwrócić uwagę na coraz popularniejsze zjawisko sextingu i relacji międzyludzkich w cyfrowym świecie. Nośnikiem kampanii jest seria zdjęć, na których pojawiają się pary tej samej i różnych płci, a także miłosne trójkąty. Na każdej z fotografii umieszczono segment przypominający okno komunikatora. Są w nim teksty obrazujące zjawisko sextingu - coraz popularniejszego wśród młodych ludzi trendu polegającego na przesyłaniu przez internet tekstów, zdjęć lub klipów erotycznych.

grafika

- Ta kampania to przykład komunikacji przez prowokację - podkreśla Melisa Goldie, chief marketing oficer w firmie Calvin Klein. - Zwracamy w niej odbiorcom uwagę na to, że w dzisiejszych cyfrowych czasach relacje międzyludzkie, także te erotyczne, zmieniają zupełnie swoje oblicze.

grafika

W ramach kampanii w 27 krajach na świecie pojawią się ekrany LED oraz tradycyjne plakaty z fotografiami. Jesienią br. akcja - przygotowana przez agencję Mother New York - ma także trafić do aplikacji randkowej Tinder.

grafika

Agencje: Mother New York

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję