SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Reklamy tygodnia: Calvin Klein, Heyah, Old Spice, Škoda, TVN (wideo)

Tym razem wśród najciekawszych reklam mijającego tygodnia znalazły się dwie kampanie zagraniczne i trzy polskie. Są to globalne reklamy Calvina Kleina i Old Spice'a oraz rodzime produkcje promujące marki Heyah, Škoda Superb i TVN.

Article

TVN: „TVN dla Ciebie”

TVN zawsze miał świetne, przemyślane kampanie autopromocyjne. Tak jest i tym razem, choć nie ma już Pana Kulki.

W jesiennym spocie wizerunkowym TVN postawił akcent nie na swoje gwiazdy, ale na zwykłych ludzi. W klipie stacja promuje się z nowym hasłem „TVN - dla Ciebie”.- W tym sezonie spot wizerunkowy stacji został zrealizowany z innej niż dotychczas perspektywy - główną rolę grają w nim nie gwiazdy, lecz zwykli ludzie. Patrzymy, co robią nasi widzowie, jakie mają pasje, co ich nakręca. Film jest oparty na monologu wygłaszanym przez młodego chłopaka, który opowiada o dobrych stronach życia. Tekst jest bogato ilustrowany utrzymanymi w formie dokumentalnej ujęciami z życia różnych ludzi w całej Polsce - opowiada Wirtualnemedia.pl Robert Przyszlak, dyrektor autopromocji TVN.

Klip nie promuje żadnych konkretów formatów. W spocie między zwykłymi ludźmi pojawiają się jednak gwiazdy TVN. Są to: Magda Gessler oraz dwaj inni jurorzy „MasterChef” (Ania Starmach, Michel Moran), Martyna Wojciechowska, Ewa Drzyzga, Dorota Wellman i Marcin Prokop, Kuba Wojewódzki, jurorzy „Mam talent!” (Agnieszka Chylińska, Małgorzata Foremniak, Agustin Egurolla) oraz młodzi aktorzy z nowego serialu „Aż po sufit!”.

W dwóch wcześniejszych spotach ramówkowych TVN występował Pan Kulka, pluszak mający symbolizować markę stacji. W klipie z wiosny br. radził gwiazdom TVN, a w tym z jesieni ub.r. zaskakiwał je w różnych sytuacjach. Ważną rolę w filmie odgrywa muzyka. - Tym razem postawiliśmy na przebój zespołu The Stranglers „Golden Brown”, który idealnie pasuje do charakteru zdjęć i montażu - mówi Przyszlak.

Nowy spot realizowany był przez trzy tygodnie - ekipa TVN odwiedziła różne miejsca: od podkrakowskiej wsi po Wyspę Sobieszewską. Zdjęcia zakończyły się w połowie lipca br., a kolejne dwa tygodnie zajęła postprodukcja.

Za realizację filmu odpowiadał tradycyjnie dział autopromocji TVN. Scenarzystą i reżyserem był Robert Krawczyk, zdjęcia zrealizował Damian Kocur, a dyrektorem kreatywnym był Robert Przyszlak.

Jesienny spot wizerunkowy oglądać można w telewizji TVN i w internecie od środowego popołudnia.


Old Spice: wspólna reklama z dwoma bohaterami marki

Old Spice konsekwentnie stawia w swoich spotach na zaskakujące zwroty akcji i humor.

Dwaj bohaterowie reklam marki Old Spice - Terry Crews i Isaiah Mustafa - wystąpią razem w serii nowych spotów promujących produkty firmy. - To pierwszy raz w historii, gdy obaj pojawiają się na planie - podkreśla John Sebastian, szef marketingu Old Spice.

Do tej pory zarówno Terry Crews, jak Isaiah Mustafa pojawiali się w oddzielnych spotach. Każdy z nich promował inne produkty Old Spice’a, każdy tworzył też inny wizerunek postaci. Mustafa przyciągał kobiety urodą i męskością, Crews tworzył atmosferę zamieszania nadmiarem ekspresji i testosteronu. Teraz odpowiedzialna za nową kampanię agencja Wieden + Kennedy Portland stworzyła spot, w którym obaj bohaterowie marki Old Spice pojawiają się na ekranie razem. Film nakręcony z ich udziałem jest zrealizowany - podobnie jak większość reklam Old Spice’a - z dużą domieszką humoru i zaskakującymi zwrotami akcji.

- To pierwszy raz w historii, gdy nasi legendarni bohaterowie obaj pojawiają się w jednym filmie - podkreśla John Sebastian, szef marketingu Old Spice. - W zamyśle chcemy zderzyć ze sobą te dwie tak różne osobowości, by ułatwić klientom dobór najlepszych dla nich produktów Old Spice’a. Celem nowej kampanii jest wypromowanie trzech zapachów Old Spice - Timber, Swagger i Bearglove. W sumie ma powstać 7 spotów z udziałem Crewsa i Mustafy, pierwszy z nich został już wyemitowany w amerykańskiej telewizji. Pozostałych 6 pojawi się jesienią br.

Agencja: Wieden+Kennedy Portland


Heyah: problemy ze sznurówkami i pocałunkiem reklamują „pierwsze prawdziwe no limit”

Analogie wykorzystywane w spotach Heyah zawsze są celne, tak jest i tym razem.

Nowe reklamy z kampanii promującej nową ofertę w taryfie Heyah (należącej do T-Mobile Polska) jako „pierwsze prawdziwe no limit” pokazują kłopoty ze sznurówkami i pocałunkiem.

Jest to kolejna odsłona kampanii reklamującej nową ofertę abonamentową Heyah, obejmującą m.in. nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci oraz nieograniczony pakiet internetowy przez 3 miesiące (zobacz szczegóły).

Poprzednie reklamy pokazywały żucie gumy oraz rozwiązywanie sznura pętającego użytkownika.

Kampania jest prowadzona głównie w telewizji oraz internecie (m.in. na portalach społecznościowych).

Agencje: Brain (strategia, kreacja), Platige Image (produkcja, postprodukcja), Next (internet), Starcom (media)


Škoda Superb: „Nieziemski styl. Kosmiczna przestrzeń”

Spot w pewnym sensie pełen tajemniczości, a do tego świetna muzyka.

Rozpoczęła się kampania reklamowa nowej wersji samochodu Škoda Superb, prowadzona pod hasłem „Nieziemski styl. Kosmiczna przestrzeń”.

Reklamy przekonują, że nowa Škoda Superb oferuje najwyższy komfort jazdy i doskonałe wyposażenie. Podsumowuje to hasło: „Nieziemski styl. Kosmiczna przestrzeń”.

Akcja zaczęła się 3 sierpnia i potrwa do końca września. Obejmuje telewizję, internet, prasę, kina oraz outdoor.

Agencje: Opcom (adaptacja spotu, kreacja), Kalicińscy.com (Facebook), MediaCom Warszawa(media).


Calvin Klein: „Raw texts, real stories”

Fantastyczne, wysmakowane, gustowne zdjęcia. Nic dodać, nic ująć.

„Raw texts, real stories” (surowe teksty, prawdziwe historie) - pod tym hasłem ruszyła nowa kampania Calvina Kleina, która ma zwrócić uwagę na coraz popularniejsze zjawisko sextingu i relacji międzyludzkich w cyfrowym świecie. Nośnikiem kampanii jest seria zdjęć, na których pojawiają się pary tej samej i różnych płci, a także miłosne trójkąty. Na każdej z fotografii umieszczono segment przypominający okno komunikatora. Są w nim teksty obrazujące zjawisko sextingu - coraz popularniejszego wśród młodych ludzi trendu polegającego na przesyłaniu przez internet tekstów, zdjęć lub klipów erotycznych.

- Ta kampania to przykład komunikacji przez prowokację - podkreśla Melisa Goldie, chief marketing oficer w firmie Calvin Klein. - Zwracamy w niej odbiorcom uwagę na to, że w dzisiejszych cyfrowych czasach relacje międzyludzkie, także te erotyczne, zmieniają zupełnie swoje oblicze.

W ramach kampanii w 27 krajach na świecie pojawią się ekrany LED oraz tradycyjne plakaty z fotografiami. Jesienią br. akcja - przygotowana przez agencję Mother New York - ma także trafić do aplikacji randkowej Tinder.

Agencje: Mother New York

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Reklamy tygodnia: Calvin Klein, Heyah, Old Spice, Škoda, TVN (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
spot tvn - zla kamera, calosc debilna, ot, rezyser mial wolne akurat....
old spice - dobry jest,
skoda- dobra
a CK -masowka dla slumsu prawie,
jak dopalacze
8 12
odpowiedź
User
olo
że zapytam, bo doczytalem, ten szef autopromocji
to jaki ma zawod ? literat ? a na obiektywach sie zna ?
9 8
odpowiedź
User
olo
heya tez niezla jest
9 8
odpowiedź