SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reklamy tygodnia: Emirates, Shell Polska i Wild Turkey (wideo)

Wśród najlepszych reklam minionego tygodnia znalazły się tym razem tylko trzy reklamowe produkcje. Są to globalne kampanie linii lotniczych Emirates z Jennifer Aniston i burbonu Wild Turkey oraz polska akcji sieci stacji paliwowych Shell.

Shell Polska: „Sprytne Babki”

Ciekawy pomysł na promocję stacji paliwowych: zarówno pod względem doboru targetu jak i samej realizacji. Miło, że marketer pamięta o kobietach, a przy tym nie powiela stereotypu pań jako beznadziejnych kierowców.

W ramach kampanii wspierającej promocję „Kobiece wtorki” na stacjach paliwowych Shell autorki kanału youtube’owego „Sprytne Babki” przygotowały klip z radami dla kobiet podróżujących samochodami.

W klipie „Sposoby na podróżowanie” prezentowane są praktyczne wskazówki dla każdej kobiety prowadzącej samochód: od sposobu na przygotowanie pojazdu do podróży, poprzez pakowanie się, aż do podstawowych elementów, które koniecznie muszą znaleźć się w wyposażeniu auta.

 

- Poprzez współpracę z blogerkami chcemy przybliżyć naszym klientkom pomocną obsługę, z której mogą skorzystać na co dzień, odwiedzając nasze stacje benzynowe. Zależy nam, by dotrzeć do naszych klientów, wykorzystując różne formy komunikacji, stąd pomysł na sięgnięcie właśnie po influencer marketing - komentuje Katarzyna Starke-Zarańska, fuels brand manager w firmie Shell.

Klip jest elementem kampanii wspierającej rozpoczętą w połowie września promocję „Kobiece wtorki”. Działania reklamowe obejmują też kupony rabatowe i konkursy w prasie kobiecej oraz inne aktywności w social media.


CEDC/ Wild Turkey

Ten spot jest niezwykle subtelny, jak na reklamę alkoholu. Miło się go ogląda.

 

Firma CEDC rozpoczyna globalną kampanię reklamową burbonu Wild Turkey. Jej bohaterem jest Matthew McConaughey, który występuje tu zarówno jako aktor, jak i reżyser. Kampanię marki otwiera spot reklamowy z udziałem laureata Oscara, Matthew McConaughey, w podwójnej roli: aktora i debiutującego reżysera.  W premierowym spocie McConaughey przedstawia własną wizję Wild Turkey, zasiadając na stanowisku dyrektora kreatywnego marki.

Narratorem filmu jest sam Matthew McConaughey. Podążamy śladem kobiety niosącej szklaneczkę burbonu Wild Turkey, która zabiera widzów w podróż przez różne miejsca i czasy. W pierwszej scenie pokazano, jak nalewa ona burbon do szklanki stojącej na pianinie w skąpo oświetlonym barze z czasów prohibicji.

W kolejnej scenie widz wkracza do wibrującego muzyką jazz clubu, skąd przenosi się do intymnej scenerii na szczycie wzgórza, oświetlonej blaskiem ogniska. W końcowym ujęciu szklaneczka burbonu Wild Turkey wędruje do rąk samego Matthew McConaughey, grającego na pianinie.

Narrator spotu zwraca się do widzów prostymi słowami: „Nie zabiegamy o popularność, pośpiech jest niepotrzebny. Prawdziwy burbon nie musi się z niego tłumaczyć. Jeżeli jest dla Ciebie, będziesz o tym wiedział.  Wild Turkey sam Cię odnajdzie”.

Spot będzie emitowany w Stanach Zjednoczonych w ramach telewizyjnej, prasowej i internetowej kampanii reklamowej Wild Turkey.

Nowe reklamy w reżyserii i przy udziale Matthew McConaughey odzwierciedlają sposób, w jaki miłośnicy Wild Turkey postrzegają markę i samych siebie - nie wstydzą się swoich decyzji i wyborów, nawet tych najbardziej kontrowersyjnych, gdyż to właśnie one ich definiują.


Emirates: reklama z Jennifer Aniston

Fajna, żartobliwa reklama. Brawo dla Jennifer Aniston za dystans do siebie.

Hollywoodzka aktorka, reżyserka i producentka filmowa Jennifer Aniston powraca na pokład samolotu A380 Emirates i znajduje przyjaciela w kolejnej globalnej odsłonie telewizyjnej kampanii reklamowej tych linii. Utrzymana w podobnym, żartobliwym tonie reklama stanowi kontynuację pierwszego spotu Emirates z udziałem Aniston emitowanego w zeszłym roku.

 

W reklamie aktorka zaprzyjaźnia się z Cooperem - pełnym energii chłopcem, którego zastaje bawiącego się w swojej prywatnej kabinie w klasie pierwszej Emirates, zaraz po wyjściu spod prysznica Shower Spa. Dwójka zaczyna rozmawiać i nawiązuje nić porozumienia, przechadzając się po kabinie klasy biznes i salonie pokładowym Emirates. Siedząc na schodach między dolnym i górnym pokładem, Cooper wyjawia Jennifer, że w przyszłości chciałby zostać pilotem A380. Mówiąc to, pokazuje swój model A380 Emirates. W klasie ekonomicznej na Coopera czekają już zdumieni rodzice, a Jennifer postanawia potowarzyszyć rodzinie, oglądając wspólnie z chłopcem film w systemie rozrywki pokładowej ice. Na końcu reklamy widzimy mamę Coopera, która zamieniła się miejscami z Jennifer i teraz odpoczywa w prywatnej kabinie gwiazdy Hollywood.

- Rok temu, gdy ruszyła nasza pierwsza kampania z udziałem Jennifer Aniston, oddźwięk przekroczył nasze najśmielsze oczekiwania. Humor przemówił do odbiorców na całym świecie, a spot obejrzały miliony ludzi, wywołując lawinę dyskusji. Fani Emirates i Jennifer pokochali jej naturalny wdzięk i poczucie humoru. Spodobała im się także historia, która znacznie różniła się od scenariusza typowej reklamy linii lotniczej - mówi Boutros Boutros, divisional senior vice president, corporate communications, marketing & brand Emirates.

Spot wyreżyserował nominowany do Oskara Bryan Buckley, który zdobył uznanie serią reklam emitowanych w czasie finałów Super Bowl. Scenariusz i koncepcję kreatywną reklamy opracował Buckley we współpracy z wewnętrznym zespołem Emirates odpowiedzialnym za reklamę, a jej współproducentem została firma WPP Group.

Spot emitowany jest na stronie internetowej Emirates, na YouTube, Facebooku, Twitterze i Instagramie.

Dołącz do dyskusji: Reklamy tygodnia: Emirates, Shell Polska i Wild Turkey (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl