SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reklamy w TVN w grudniu tańsze o ponad 50 proc., najdroższy finał „Masterchefa”

51 proc. mniej zapłacą klienci za reklamy na antenie TVN w grudniu br. Najwięcej kosztować będzie spot przy finałowym odcinku „Masterchefa”.

Article

Tak duża obniżka cen reklam w TVN to przede wszystkim skutek nowej polityki handlowej stacji wprowadzonej z początkiem br., w ramach której rabaty dla marketerów są uzależnione od wielkości ich wydatków (zobacz szczegóły).

W grudniowym cenniku najwięcej kosztuje spot przy finałowym odcinku niedzielnego programu „Masterchef” (emisja 7 grudnia) - 64 tys. zł. W grudniu ub.r. reklamy przy finale „Masterchefa” kosztowały od 115,2 do 133,9 tys. zł (wszystkie kwoty w tekście to ceny netto reklam 30-sekundowych). Niewiele mniej, bo 57,6 tys. zł trzeba zapłacić za najdroższy spot przy finałowym odcinku sobotniego programu „Mam talent”, który zostanie pokazany 6 grudnia.

Jedną z najdroższych stałych pozycji w ramówce TVN pozostają „Fakty”. Reklamy przy tym serwisie informacyjnym kosztują w dni powszednie 41,2 tys. zł, w soboty - 43,6 tys. zł a w niedziele - 51,4 tys. zł. W ub.r. było to odpowiednio: 89,9 tys. zł, 79,1 tys. zł i 108 tys. zł.

Tańsze w porównaniu z rokiem ub. są także reklamy przy innych programach rozrywkowych stacji. I tak np. spoty przy programie Kuby Wojewódzkiego kosztują od 6,5 do 23,7 tys. zł (w ub.r. od 18,5 do 30,5 tys. zł), a przy „Kuchennych rewolucjach” - od 31,2 do 35,3 tys. zł (w ub.r. od 45,6 do 65,1 tys. zł.

Ceny reklam w piątkowym wieczornym paśmie filmowym „Superkino” wynoszą od 26,4 do 27,5 tys. zł, w sobotni wieczór - od 20,1 do 23,4 tys. zł.

Za reklamy przy transmisji imprezy Sylwestrowej trzeba będzie z kolei zapłacić od 2,9 tys. zł do 34,1 tys. zł W ub.r. najdroższy spot w sylwestrowy wieczór kosztował ok. 60 tys. zł.

Jako pierwszy główny nadawca telewizyjny ofertę reklamową na grudzień udostępniła Telewizja Polska (więcej o tym).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Reklamy w TVN w grudniu tańsze o ponad 50 proc., najdroższy finał „Masterchefa”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl