Rekordowe udziały Polsatu Sport

Duża widownia meczów półfinałowych Ligi Mistrzów w TVP.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Rewanżowe mecze półfinałowe piłkarskiej Ligi Mistrzów cieszyły się dużym zainteresowaniem widzów Telewizji Polskiej. Środowe (26 kwietnia) spotkanie FC Barcelona – AC Milan transmitowane w TVP2 obejrzało 3 758 tys. widzów (udziały 31 proc. – dane TNS OBOP). Transmisja meczu okazała się programem Dwójki o największej oglądalności.

Wtorkowy (25 kwietnia) mecz FC Villarreal – Arsenal Londyn zgromadził przed odbiornikami nastawionymi na TVP1 3 056 tys. osób (udziały 24 proc.). W Jedynce większą widownię miały tego dnia tylko „Wiadomości” oraz nadawane po nich serwisy: „Sport” i „Pogoda”.

Tymczasem 26 kwietnia Polsat Sport zanotował rekordowe udziały w swojej podstawowej grupie docelowej (osoby w wieku 16-49 lat, znajdujące się w zasięgu nadawania stacji - dane AGB) - 7.62% udziałów. Bardzo dobry wynik to rezultat transmisji: Mistrzostw Świata w hokeju na lodzie, Pucharu Polski  oraz przede wszystkim - półfinałowego meczu Ligi Mistrzów.

Spotkanie Ligi Mistrzów: FC Barcelona – AC Milan (mimo, iż transmitowane równolegle w TVP2)  osiągnęło średnią oglądalność blisko pół miliona widzów, a najciekawsze fragmenty oglądało prawie 600 tysięcy.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu