Rekordowe wyniki LinkedIna. Zarabia coraz więcej z opcji premium

Microsoft poinformował, że LinkedIn odnotowuje rekordowe zaangażowanie użytkowników, a liczba komentarzy na platformie wzrosła o 37 proc. rok do roku. Miliony użytkowników zarejestrowało się w usłudze LinkedIn Premium, która zarobiła w ciągu ostatnich 12 miesięcy aż 2 mld dolarów.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Rekordowe wyniki LinkedIna. Zarabia coraz więcej z opcji premium

LinkedIn znacząco przyczynia się do poprawy wyników finansowych Microsoftu – w 2024 roku przyniósł 16 mld dolarów przychodów, czyli więcej niż The New York Times, Zoom i Docusign razem wzięte.

Najnowsze dane sugerują, że funkcje sztucznej inteligencji, dostępne w wersji płatnej LinkedIn Premium, pomagają LinkedIn przekonać ponad 1 mld użytkowników do wyciągnięcia kart kredytowych – liczba subskrybentów premium wzrosła o około 50% w ciągu ostatnich dwóch lat. 

Usługa LinkedIn Premium umożliwia wykupienie takich pakietów jak: LinkedIn Premium Career – dla poszukujących pracy; LinkedIn Premium Business – dla liderów biznesowych; Konto LinkedIn  Premium Sales Navigator –  dla profesjonalistów ds. sprzedaży; Konto LinkedIn Premium Recruiter Lite – dla specjalistów ds. HR. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska