SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rekordowy luty telewizji TVN

Najwięcej widzów w lutym 2006 roku zyskała telewizja TVN. Na przeciwnym biegunie jest TVP 2 .

Liderem rynku pozostaje TVP 1 - wynika z najnowszych z danych AGB Nielsen Media Research.

W porównaniu z analogicznym okresem 2005 roku "Jedynka" zanotowała spadek udziału w rynku o 0,21 proc. Druga w rankingu TVP 2 straciła aż  2,05 proc. - jak podkreśla AGB Nielsen Media Research na słabszy wynik wpłynęło małe zainteresowanie Igrzyskami w Turynie.

Trzecia miejsce utrzymała Telewizja Polsat (wzrost o 0,45%), którą goni telewizja TVN zyskująca  2,05% udziału w rynku telewizyjnym.

 
2006

Target Total Individuals Age(16 - 49)
Month ChannelVariable SHR % SHR %
February TVP1 24,95% 22,22%
TVP2 20,06% 19,16%
Polsat 16,33% 18,96%
TVN 15,94% 17,29%
TVP3 4,94% 3,64%
TV4 2,02% 2,25%
TVN24 1,68% 1,29%
TVN7 1,23% 1,38%
Eurosport 1,12% 1,08%
CN/TCM 0,86% 0,65%
TVPolonia 0,76% 0,61%
Jetix/FoxKids 0,66% 0,43%
Polsat2_info 0,55% 0,57%
ZigZap/Hyper/MiniMax 0,46% 0,30%
TN/TVPULS 0,44% 0,42%
 
 
2005

Target Total Individuals Age(16 - 49)
Month ChannelVariable SHR % SHR %
February TVP1 25,16% 22,68%
TVP2 23,25% 21,22%
Polsat 15,88% 18,29%
TVN 13,89% 15,29%
TVP3 4,79% 3,69%
TV4 2,60% 3,21%
TVN7 1,51% 1,72%
TVPolonia 0,98% 0,91%
TVN24 0,87% 0,74%
CN/TCM 0,86% 0,73%
Jetix/FoxKids 0,74% 0,60%
Eurosport 0,71% 0,76%
Discovery 0,50% 0,49%
TN/TVPULS 0,45% 0,43%
Tele5 0,40% 0,47%
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Rekordowy luty telewizji TVN

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl