Rekordowy tydzień TTV i TVP Seriale, TVP1 i TVN liderami

W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Udział liderującej TVP1 w okresie od 1 do 7 kwietnia 2013 roku spadł o 0,34 pkt. proc. do 13,74 proc. – wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Drugie miejsce zajęła TVN, której udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 0,31 pkt. proc. do 13,13 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się Polsat, którego wynik wyniósł 12,40 proc. po spadku o 0,59 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce należało do TVP2 (10,40 proc., w górę o 0,25 pkt. proc.). Rekordowym udziałem pochwalić się może zajmujący 11. pozycję kanał TTV - Twoja Telewizja, którego średni tygodniowy wynik wyniósł 1,02 proc. po wzroście o 0,04 pkt. proc.

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera umocniła się TVN, która zyskała tutaj 0,35 pkt. proc. do 15,13 proc. udziału. Drugie miejsce zajął Polsat, którego udział zmniejszył się o 0,41 pkt. proc. do 13,83 proc. Na ostatniej lokacie podium uplasowała się TVP1 (spadek o 0,12 pkt. proc. do poziomu 9,97 proc.).

Największą popularnością w zeszłym tygodniu (6,57 mln widzów) cieszył się wyemitowany przez TVP2 serial „M jak miłość”.

15 najlepiej oglądanych programów w dniach 01.04.2012 - 07.04.2013 - grupa 4+

15 najlepiej oglądanych programów w dniach 01.04.2012 - 07.04.2013 - grupa 16-49

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu