Remington reklamuje się w telewizji hasłem „Bądź sobą po swojemu”

Ruszyła trzecia ogólnopolska kampania telewizyjna marki Remington, producenta urządzeń do pielęgnacji i stylizacji włosów. Pod hasłem „Bądź sobą po swojemu” reklamowana jest seria urządzeń curl&straight confidence. Kampanię przygotowały Value Media i magnifiCo marketing&PR consultants.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Wiosną Remington wypuścił na rynek pierwsze urządzenie z serii curl&straight confidence, prostownico-lokówkę ze skręconymi płytkami. Pod koniec roku seria została wzbogacona o suszarkę do włosów pod tą samą nazwą.

Spot emitowany jest w głównych kanałach telewizyjnych - TVN, Polsat oraz stacjach tematycznych. Komunikacja wspierana jest działaniami w internecie, wykorzystującymi influencer marketing, social media marketing oraz narzędzia programmatic, GDN, search, RTB.

Za strategię komunikacji, kampanię online i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Value Media. Działania public relations prowadzi magnifiCo marketing&PR consultants.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"